ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Monday, March 22, 2010

Bila si kecik merajuk :DD

salam semua :DD
hari ni tiada apa yg menarik untuk dikongsi bersama
cuma sekadar cerita tentang si kecil yg menjadi peneman suka dan duka aku (:

yep, inilah adik bongsu aku yg paling aku sayang
aku pernah ceritakan tentang gadis cilik ini dahulu


nurin irdina *aku yg bg taw :DD












tengok jelahh gelagat si kecik nihh
merajuk bile xdapat ikot mama kua beli barang
haihh, umo baru 3 taun tp mulut die
hhaha, lau nak taw mulut die cane
tye lahh si zati dgn ema yg dah biase melayani kerenah ini budakk (:

apepon, aku sayang sgt2 kat die
my only sister i've ever had :DD
luv u sayang

*even kadang kadang kakak salu marah uyin
tapi kakak syg sgt sgt kat uyin taw
muaahhh!!

*haha, bdk ini kalu sudah dpt fon
die pny gayut xingat dunia
mcm akak die
hee
(:



Like dan komen lah kalau suka :)

2 orang dah komen. Awak taknak ? :):

cik fia sajo! said...

hu2..kiss die ea..
utk fia..
muah2..

cikz said...

huhu. okayy syg (: