ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Friday, March 12, 2010

Just for fun :DD


Cara-cara: Copy Tajuk entry "sepuluh" dan paste dipost anda..
Anda dikehendaki untuk menjawab sepuluh soalan di bawah dengan menggunakan bahasa melayu sepenuhnya. Sila jawab dengan jujur.

[#1] Siapakah diri anda dirumah?


Jawapan: kakak yang baik (yeke? haha), suke makan, tengok tb, borak2 dgn mama & abah && mcm2 lahh




[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?


Jawapan: cane ek?dulu passif sket la.i mean mase form 4,5.tp skang,better i think..ye la.da dok satu rumah kan..
so, da jumpe mcm2 perangai orang, && so far I LOVE ALL MY FRENS :DD




[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai


Jawapan:
1. jadi orang yang lebih baik wehh (:
2. nak ade kereta sendiri (drive pon takot. haha)
3. kawin kot? hahahaha
4. ade kehidupan yang simple tapi bahagia (:
5. nak bagi mama dgn abah cucu.  (hahahahaha)



[#4] Siapakah nama pasangan anda?


Jawapan: err. DIA lahh, Mr. H (;




[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda


Jawapan:
1. SGT baik
2. penyabar.kalo mara pon nt die yg mengalah jgk. hee
3. comel..hahah (comel ke b?)
4. love to see u smile..(:
5. terime sy seadanya (:



[#6] Bila tarikh anda couple?


Jawapan: err..da setahun. tarikh cari sndiri. wekk




[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?


Jawapan: haiz..sibuk je nak tau




[#8] Lagu tema cinta anda?


Jawapan: emm. banyak sgt lahh. ngee~




[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?


Jawapan: shhh..hanya die yg tawu (:




[#10] Tag 10 rakan ada yang lain
anyone?? geeehh :DD


(:

Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):