ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Tuesday, March 23, 2010

yesterday

heyy
semalam gadoh dgn die ):
sorry b, i didnt mean to do that
i know..
sume salah aku
ape yang aku wat kat die
die xprnah kesah
tapi bile bnde tu die wat kat aku
aku mudah je lafazkan kemarahan aku
aku sakitkan ati die
aku off fon~
tah. even aku rindu die
tapi aku wat die mcm tu

aku takde niat pon
sumpah! aku tak pernah niat nk sakitkn ati die
kadang kadang aku ase die xpaham aku
tapi sebenarnya
aku yg xpernah nak paham die
even aku yg salah semalam
tp die yg xhenti henti ckp "im sorry sayang"

patot
aku yg mintak maaf
tapi die mmg mcm tu
tetap ckp tu salah die
&& yang paling aku terharu
die cakap die taknak kehilangan aku
mulai sekarang
aku akan cube belajar memahami die
cuba menghargai die
takkan wat die sakit hati lagi
ill try to make u happy sayang (:

that's my promises
:DD


*ily ily ily
nur hafiz (:


Like dan komen lah kalau suka :)

2 orang dah komen. Awak taknak ? :):

cik fia sajo! said...

alolo sdih nyer..
sbr2.

cikz said...

huuu. thanks fia (: