Awal 20-an

salam~
oh ohh~ entri kali ini nak sebut sebut 
and nak cakap cakap pasal UMUR
YE!
UMUR atau USIA ye adik adik akak akak abang abang (:
haihh. macam tak percaya je umur aku sekarang ni 
nak menjangkau ke angka 20-an
awhhh~ unbelieveable?? believe it (:
aku rasa macam baru lepas ambik PMR jekk 
grr. taknak tua ohh~
haha.
tapi bukan itu persoalan nya sekarang ni
yang menjadi fokus utama sekarang ialah
aku dah pun menginjak ke usia pra-dewasa
so, aku kenalah menjadi matang sesuai dengan perubahan usia ni
tapi kalau aku taknak macam mana?? haha
entahlaa. rasa macam tak bersedia lagi nak jadi dewasa ni
nak kena ada komitmen semua
nak kahwin, nak ada anak lagi
nak ada pekerjaan yang tetap *huh =___=
macam besar je tanggungjawab yang aku kena pikul
tapi semua tu mencabar and akak akak kat sini cakap best
ahha~ best ke wehh??
takpe takpe (:
yang penting sekarang ni
aku nak habiskan belajar dulu
kumpul duit aku banyak banyak
beli keta *nak keta auto sebab tak terel manual. aha
beli rumah *tengok la mcm mana ^^
bagi mak dengan abah senang tengok aku
plus, aku belum cukup 20 tahun lagi pun. ehhe
bulan Oktober ni genaplah aku 20 tahun tau *promot jap (:
so, kawan kawan semua
kita dah dewasa lahh. awhh~
macam tak percaya je
padahal perangai masing masing still macam budak budak kan?
huhu

last but not listed aku nak tanya satu je (:

MANA LAGI BEST, ZAMAN REMAJA KE ZAMAN DEWASA?

sila sila lahh jawab (:




Comments

Cinta Madu said…
zety,
actually memang early adulthood begins from 20. tp hanya selepas seseorg tu mampu menguruskan dan menangung hidup sendiri maknanya ada sumber kewangan sendiri. hence, selagi kita belum tanggung diri sendiri since kita masih di bawah tanggungan parent, kita masih adolescene. yeayy! kita masih remaja! ;D
Cik Zety said…
haha. yay! suke suke ^^

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'