cerita di KUALA KUBU BHARU (:

hai peoples (:
jumpa lagi kita. ahah
bytheway selamatpagi 
entri kali ini nak tunjuk tunjuk and nak cerita cerita
tentang apa?
ouh ouh~
tentang tempat aku laa
wheee~ KUALA KUBU BHARU (:
well, mesti korang semua ada baca or tengok kat tv kan kan?
tentang isu politik yang sedang berlangsung di Kuala Kubu Bharu
okay, let me tell you, 
kat sini telah berlangsung PENAMAAN CALON *err. =.=
huhu. aku pun tak berapa minat sangat bab bab politik ni
so, tak tahu nak cerita apa (:
yang aku boleh cerita tentang suasana kat sini
whoaa. orang ramai berpusu pusu datang
gilak ramai wehh!
aku nak balik uma aku pun leh amek masa sampai 3 jam
padahal biasanya tak sampai 10 minit da sampai
haiyoo~ wartawan wartawan semua tak payah cakap laa
BERSEPAH-SEPAH (:
nak pegi kedai pon takot beb
yelah, kang tibe tibe kena temuramah plak *haha. bajet hawt plakk (:
then boleh dikatakan almost semua Menteri datang sini
awhh~ IM PROUD OF MY PLACE!
even, ade 'some' peoples yang tak suka duduk sini *outsider laa tu (:
it doesnt bother me (:
as long as im happy live in this place
you can go back to your place a.s.a.p okay?
and for sure, my ex-school, SEK MEN KEB AMPANG PECAH
dah jadi sekolah bestari sekarang (:
lepastu aku tengok macam macam aktiviti yang di buat kat sini
sekarang ni pun Kuala Kubu Bharu dah jadi bandar okay?
dah macam macam perubahan yang dibuat kat sini
kadang kadang kalau duduk kat tempat lain
rasa rindu nak balik sini
feel much much better here (:
abah selalu cakap," duduk kat mana mana pun sama je, bersyukur laa"
abah ! kakak sayang abah (:
andand i love mama too and this place too
so, masa event ni berlangsung aku sempat la
menangkap gambar aku sendiri untuk manjadi tatapan umum
kalau sesiapa yang tak pernah pegi tempat aku ni
tengok jelahh kat tv tuu (:
ahahh

jum tengok gambar aku *haha :DD

err. muka pucat sebab tak pakai makeup (:
yess. im kawaii. ahaks
huhu
wee~ bunkface
peace yoo (:

haha. itu sajaa pic yang aku nak paparkann
banyak lagi tapi next post okayy ?
see youuu. tata



Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'