Daily Routine (:



hai hai semua (:
today i just wanna share something about me
well, hahha. about my daily routine laa okayy ?

okayy. mula mula sekali. pagi pagi
aku bangun untuk pegi keja lahh kan ?
biasa aku bangun dalam kul 7.30 cmtuu
sebab aku mmg da bajet mase dah untuk mandi & mekap sume
thenthen, lepas mandi aku gosok baju
mekap mekap sikit * barulahh customer nak datang selalu. ahha (:
lepas tuu, tunggu kat bawah
hehe. actly rumah ni ade 3 bilik air
satu kat bawah, dua kat atas
satu kat bilik utama *bilik aku lahh tuu. teehee
satu lagi kat bilik zati dengan ema *dorang sharing is caring lahh
so, kebiasaan nye si ema akan bangun dulu & mandi dulu
pastu baru si zati, so aku yang tak perlu tggu sape sape mandi dulu ni
siap awal & tunggu mereka mereka yang tak siap lagi
sambil tggu tu tengok la Malaysia Hari Ini ke, minum air ke . . .
after sume da siap, kitorang pun memulakan lahh
pengembaraan ke tempat kerja kitorang yang leh tahan DEKAT tuu
*anggaran dari pelanduk 4 nak g berlian. dekat je kann??? =.=
sejak terjadinya insiden burger hancur harituhh
motor aku telah dimasukkan ke wad di sebuah hospital di KKB
so, NO motor for a week =.=
thenthen, jalan punya jalan punya jalan
AKHIRnya sampai laa kitorang di teratak indah tempat kitorang kerja
patutnya masuk keje punch card pukul 9
tapi kitorang dengan selamba badak sumbunya punch kul 9.15 cmtuu
i looiiikee (:
haha. itu jelaa rutin harian aku dari rumah ke tempat kerja~
time balik pulak memang sgt best lahh kan
pengembaraan nak pulang ke rumah tu kadang kadang
penuh dengan pancaroba . . .
sebagai contoh :
    - hanjing yang memang dasar hanjing sukeeee sangat usha usha *ko mmg nak kne rebus lahh!
    - lau tade sape yg nak tumpangkan, kita akan di basahi hujan *mmg sukee mandi hujan ok (:
    - da pakai cantek cantek, tapi jalan kaki *tak hot laa beb. errr (:
ha, tu jelaa kot. hehe
lain kali aku post plak rutin aku kat tempat kerja ok? nantikann . . . . tata (:


                                                                                                                                                                                                              

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'