ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Thursday, April 15, 2010

DIA.


salam.
kenapa ya?
kenapa tiba tiba je perasaan ni datang.
perasaan yang aku taknak.
taknak sebab aku tak perlukan perasaan ni.
TAK PERLU ADA.
aku ulang semula.
TAK PERLU.
aku benci perasaan ni.
kenapa mesti perasaan ni datang?
aku sedih bila teringat semua ni.
ye.
aku tau aku tak banyak kenangan bersama dia.
tapi dia antara orang yang pernah aku sayang.
JANGAN tanya siapa kalau kau tahu siapa.
aku tak sengaja nak ingat semua ni.
tapi kalau kau jadi aku.
kau rasa apa yang aku rasa.
kau akan TAHU.

kepada DIA.
saya minta maaf kalau selama kita bersama awak tak pernah gembira.
saya minta maaf kalau saya tak seperti yang awak impikan.
saya berterima kasih atas segala yang awak curahkan.
saya nak tengok awak happy.
saya nak tengok awak bahagia.
saya sedih tengok awak sekarang.
once again. IM SORRY ):

kepada yang tersayang.
saya minta maaf kalau awak terasa dengan entri ni.
JUJUR dalam hati saya tak ada niat nak sakitkan hati sesiapa.
saya cuma nak luahkan apa yang bertakhta dalam hati dan fikiran saya ni.
saya sayang awak sorang.
cuma awak.

kepada kawan kawan.
tolong bantu aku lupakan DIA.
macam mana?
aku buntu.

END


Like dan komen lah kalau suka :)

4 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Cinta Madu said...

ouhh, zety. why is it exactly like what i fell. ;( its hurt badly kan. lg2 bila tahu yg dia x gembira sekarang. you know who i mean kan zety? but azu tahu the girl is special and can give him happiness. kan? :)

cikzety said...

yee.
sedih sangat ):
lagi lagi bila kita tahu yg kita takkan pernah mampu untuk wat dia happy ):

Cinta Madu said...

harap that sweet girl will able to make him happy, again. :) zety tlg pastikan ye. hee

cikzety said...

okayy azu sayangg. no biggie (: