this is it (:


selamatpagi semua (:
morning guys !
this is it !!!
haha. im happy today 
yeapp ! today im off to Johor Bahru lahh
lega sangat sangat sebab semua dah setel (:
syukur alhamdulillah
so, lepas habis kerja ni boleh la terus siap siap
tiket yang dibeli adalah pada jam 11 malam
tiket ke Johor Bahru untuk 2 orang (:
*aku dan zati lahh ^^
sampai sana maybe dalam jam 3 or 4 pagi
depends on pemandu bus tu jugak lahh
kadang kadang risau jugak naik bus ni
banyak kan dengar tentang kemalangan jalanraya
yang melibatkan bus ekspress kerana kelalaian pemandu
aichh. risau risau, so readers, doakan keselamatan pergi dan pulang aku ye?
and morething, i wanna say sorry to my dearest fren, Fia
if kitorang menyusahkan Fia sebab nak tumpang rumah Fia nanti
hukhuk. one night only one night only *eh, macam lagu plak (:
tapi hari ni ada meeting pulak kat ofis ni
aigoo~ takut nanti lambat balik pulak =___=
takpe takpe, kena deal dengan encik bos besar (:
fyi guys, im goin to Johor Bahru sebab nak menghadiri undangan perkahwinan
&& sambil sambil tu boleh shoping shoping sebab dah lama tak shoping (:
dan oleh itu, aku maybe tidak akan berblogging dalam jangkamasa 2-3 hari ni
nanti bila aku dah balik, aku akan post entri tentang stori mori aku kat sana okay?
and the most important thing mestilah gambar gambar hawtt aku kat sana kan. hehe
eh, banyak cakap pulak
okay okay, wait for my next post ye kawan kawan (:
tata for now

salam.



Comments

wytepepel said…
kita bersama kah ? ahha
yeay !

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'