Y o u (:


hai hai. salam semua (:
today is sunday. andd tomorrow is monday
ahha. the day i hate the most lahh
okay. entri kali ini nak bercerita tentang diri saya
wahh wahh. macam glamer je kan?
haha. well, im just an ordinary girl laa
nak cerita tentang saya *akulahh tuu :DD
okay. back to our main point.
aku tahu tak semua orang suka aku
dan tak semua orang benci aku
tapi kann . . . .
bukan semua orang aku suka
bukan semua orang aku benci
kadang kadang yang muka nampak baik tu jahat
dan yang nampak jahat tu lahh yang baik sebenarnya (:
conclusion : DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER
"jangan ingat semua orang suka kita. mungkin depan kita dia baik tapi belakang kita?"
thats what my MOM said la kann
aku ni pun bukan baik sangat la hai
aku pon kadang kadang wat salah jugak
ade sakitkan hati orang jugak
tapi tu lahh
satu je aku tak paham
memang betul ke dalam dunia ni susah nak dapat KAWAN SEJATI?
huu. sedih ni ):
aku ingat lagi dulu masa aku Form 3
aku pernah ade kawan baik *dua orang
tapi lepas die masuk teknik je die terus lupakan aku
padahal dulu masa kitorang kawan
kitorang dah janji nak kawan sampai bila bila
duduk satu rumah kalau dah kerja
tapi sekarang?
aku tahu masa boleh merubah seseorang
tak mustahil aku pon akan jadi macam die
tapi aku nak sangat someone yang boleh jadi kawan baik aku dunia akhirat
kawan aku yang sentiasa berada dengan aku
kawan yang aku boleh harapkan untuk berkongsi rahsia
kawan susah dan senang aku
kawan yang tak kutuk aku belakang belakang
kawan yang betul betul ikhlas kawan dengan aku ):
tapi dalam zaman sekarang ni
memang susah . . .

pada kawan kawan aku yang sekarang
entahlah. aku sendiri taktaw ape maksud KAWAN RAPAT dengan KAWAN BAIK
yang penting aku happy dapat kenal dengan korang
even kita pernah gaduh sama
tapi kita jugak pernah gelak sama
yup. aku mintak maaf kalau selama ni aku pernah sakitkan hati korang
kalau selama ni aku buat benda yang korang tak suka
dan kalau selama ni aku tak pernah nak dengar cakap korang

akhir sekali. Aku cuma nak persahabatan yang ikhlas.


p/s : kalau kau tak suka aku. tak payah kawan dengan aku. senang kan? (:

END

Comments

Cinta Madu said…
This comment has been removed by the author.
Cinta Madu said…
ouhh, sedih lah zety. ;'(

yep, kawan baik mmg berlambak dlm dunia. *kawan baik= kawan time kita baik baik.

kawan rapat pun banyak juga. *kawan= rapat time kita bahagia, gembira dan menjarak bila kita derita.

jadi, siapa kawan bila kita sengsara? yg ada di sisi bila kita kecewa, derita dan terluka? friends who still knows we're in the midst problems though how many layers of fake smile we put on? kawan yang rahsia kita selamat dlm genggamannya? kawan yang sudi menangis bersama bila kita sedang menangis. sebab kawan yang sejati tahu kita menangis bukan untuk minta dipujuk tapi menangis untuk melepaskan rasa.

*sorry lah, azu emo skit bila ckp psl kawan. sebab azu sendiri tak pernah ada kawan sejati since azu berkawan sama rata dengan semua orang andand x berani rapat dengan sembarangan orang jd orang fikir azu sombong. mungkin memang betul azu sombong andand orang tahu yang azu sendiri bukan seorang kawan yang baik. :)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'