23 (:


hello peeps (:
heii heii. ada budak comot tag aku hokey
so aku terpaksa berbesar hati sangat nak buat tag ni (:
ahha. okay okay tag ni memerlukan kepakaran 'berfikir' dengan pantas okay
then, kena list kan 23 things about me
ye ye. about me NOT you lahh okay~

enjoy~

1. aku suka makan makanan yang sangat pedas pedas okay. selagi tak pedas aku 
pedaskan jugak sampai terkoyak la usus aku. err =.=
2. suka yang masin dan manis jugak. memang pakej lengkap penyakit (:
3. aku suka benda benda yang warna merahjambu. bak kata cik zati tu laa kan,
 sume benda mesti nak pepel so kalau aku plak sume nak merahjambu. ala ala comel gitu.
biarlahh orang nak cakap gedik ke hape. ( bak kata ema, " Ade aku kesahh??")
4. aku suka shopping walaupun aku tak kaya macam kau
5. aku sayang kawan kawan aku walaupun aku nampak macam tak sayang. sobsobs T.T
6. aku ni nampak je macam garang dan sombong tapi kalau sapa yang kenal aku,
 aku memang garang tapi TAK sombong okay.
7. aku ni sensitif jugak orangnye. *memalukan je kann. hukhuk
8. aku TAK suka ikan. tapi ade certain certain ikan aku makan. cth, ikan bawal (:
9. aku ni tinggi je lebih tapi TAK pandai main bola jaring. errr =.=
10. aku tak suka orang MOODY depan aku jugak. lalalala~
11. aku ni memilih kawan. lalalala. tak suka? tak payah kawan (:
* jap jap, ade ke orang nak kawan dengan pencuri? backstabber? lu pikir laa sendirik.
12. aku sayang family aku melebihi diri aku sendiri.
13. aku dah ada lesen keta full tapi aku takut bawak keta. camne ek? =.=
14. aku sayang boyfiee aku macam aku sayang besties aku. NO MORE NO LESS.
sedang sedang jekk. hehe
15. dah dekat lapan belas juta kali aku tuka henpon. 
* aku ni memang jenis tak reti jaga barang. so, jangan bagi aku barang. bagi aku makan takpe. hehe
16. aku memang suka bercakap so what??!
17. kalau aku majuk, aku diam je. huu. tade sape nak pujuk aku. lagi la aku majuk. ):
18. aku sangat suka bercuti dengan family aku. nak join tak? hehe
19. aku taktau apa yang aku nak tulis kat no 19 ni. korang tau tak?
20. aku ni jenis boleh tido kat mana mana je di mana mana saja. hehe
21. dah no 21? hehe, nk abes da kan. lagi ape ekk? ha, aku TAK suka susu. euwwww~
21. aku sangat suka menonton WAYANG. jum jum kita tengok wayang jum. hehe
22. aku ada sorang abang, 2 adek laki dan sorang adek pompuan (:
23. aku masih single okay. * i mean not married yet. hehe

huh, penat giler kot nak jawab tag ni
memang saja je budak zati ni kann. balik nnt tau la i kerja kan. huahua
okay okay, so nak pass tag ni kat dorang

> musya yang suka buat tag
> azura aris yang rajin komen belog
> kau yang tengah dok baca baca ni. dah, tak payah nak toleh toleh plak.

nota AMARAN : sapa yang aku suh buat tu tak buat memang siap arr...grr

apepon, thankyouu ayang zati, huahaua


Comments

wytepepel said…
thanks 'nee' sebab buat . ahahhaha . aha . apetah aku nak komen tadi . telupe lak . ahha
Cinta Madu said…
eheh, zety tag saya! aichh, garang pula tzety kali ni. kena buat ni, kalau tak zety mengamuk. hoho. yayy, kena tag! *lompat lompat.
Cik Zety said…
hehe. buat jgn tak buat. (:
suke azu sampai lompat lompat ae (:

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'