ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Thursday, May 13, 2010

5. . .



What were you doing 5 years ago?
5 years ago? woahh! im 15. had big exam, PMR. got 6a's 2b's. HAHA!
got new phone from abah. ♥ abah!

What were the 5 things on your to-do list today?
5 things huh? report + online + blogging + facebook~ing + texting HIM 

What are 5 snacks that you enjoy?
haha. i dont like snacks but i do enjoy some. HAHA.

What are 5 jobs you've had?
5? err. im a designer. im a student. im a daughter. im a sister. im a lover.

5 person that you want to meet now?
Mama!
Abah (:
Him 

List 5 presents or things that you want now?
nak pinky phone (:
nak pinky lappy ^^
nak pinky car (makesure auto okay?) 
nak pinky bedroom
nak pinky bag
mommy! i wanna it now. *hamboi hamboi~

5 things that you hate the most?
aku benci orang yang suka menyusahkan orang lain
aku benci orang yang suka nak marah marah tak tentu pasal
aku benci orang yang nak tegur orang tapi diri sendiri tu HARAM!
aku benci orang yang tak menghargai orang
aku benci orang yang sikit sikit tak puas ati
aku benci orang yang ngengade
*eh asal tetibe 6 lak nih? hehe. eh, sukati aku lahh. lalala~

5 words that you like to said?
eh, sukati aku laa. . . 
WATEVA! haha
biar ahh!
so what??
lantak arr. . 
* korang tak suka ek aku ckp cmni? aku pon tak suka korang ckp cmni. hahaha (:

5 songs that you hate?
lagu yang wat aku makin tension
lagu ROCK yang bisingg tu
lagu yang aku tak paham
lagu lembik lembik
lagu kau nyanyi tu lahh! haha (:

5 friends on your Facebook?
kawan aku banyak, bukan 5 je ye? haha 


 i love you Nur Hafiz (: 

Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):