contest SENYUMAN PALING MENAWAN (:


hai peeps (:
salam semua.
kali ni aku nak join satu contest yang dianjurkan oleh
cik chentazetty *nama kite sama lahh. huhu (:
even aku tak ditag oleh sapa sapa,
tapi aku telah terjumpa contest ni masa blogwalking
tiba tiba rasa macam nak join sebab aku suke senyum. huahua :DD


ye ye, beliau diatas ni lah cik chentazetty (:
cantik senyuman beliau kan? kan? hehe

so kat bawah ni gambar yang aku pertaruhkan. cewahh *macam cantek sgt (:



kenapa aku suka senyum?
huhu. aku suka senyum sebab orang cakap aku ni muka garang.
so bila aku senyum, hah ambek kau, semua orang terpikat. hahaha
takdelahh. aku senyum sebab tu je cara nak dekatkan diri dengan orang.
kalau muka masam macam cuka, agak agak ade ke orang nak kawan ekk?
so renung renungkan dan selamat beramal (:

Comments

Anonymous said…
aku ushar2 contestant punya gambar..rasanya gambar cik zetyy tetap terbaik.hoho

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'