ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Friday, May 21, 2010

huahua~


salam (:
arini aku nak cite skit
pasal "AIR"
huahua. korang nak tau tak?
kat umah aku skrg ni takda air?
adoiii~ tuhan jelah yang tau
sobs sobs. . . 
ni semua penyewa lama punya pasal
kuang hajor. tanak bayor bil sampai tetunggak
pastu aku lak yg kena effek nya
haktuuiiih
aku mencikkk!!

apakah dosaku??
huhuk. so, tadi ada orang tu datang
dia cakap nnt esok dia baiki
yay! tapi kan . . . 
malam ni cmne?
jeng jeng jeng~~~
takkan aku jadik kambing pulak untuk malam ni
ishh. TIDAK hokeyy. . .
so camna?
hehe. pepandailah aku setelkan. hoho

okayy. kat bawah ni aku sertakan gambaa aku yang tak seberapa
sekadar untuk tatapan umum. cewahh~


* huahua. ignore the face condition. haku tau haku tak santek macam kauuuu (:


* pedulikkan muka haku yang tersenyum kambingg tuhh. huahuahua


* kalau pipi aku kurus macam ni korang nak kawan dengan aku tak??


* peace no war. . . panjangnye jari aku. huhu

* ha, tu jelahh jumlah air yang ada. wuwuwuwu


salam. sekian berita untuk malam ini. (:



Like dan komen lah kalau suka :)

5 orang dah komen. Awak taknak ? :):

ardinihumaira said...

hoh.. ler.. meh ambik air kat rumah dni :)

wytepepel said...

pp ko camtu ? tamu kawan tamauuuuuu

Hafiz ♥ Zety said...

huahua.

sarasudin said...

alolo..siannyer..bucuk!

cikzety said...

hukhuk. wuwuwuuw