huiii~


salam
hai korang apa habaq? huhu
aku tetiba berasa bahagia dan eksaited 
nak tau kenapa tak? hehe. sebab . . sebab . . 
aku nak abes praktikal dah (:
yippi! hehe
so, lepas ni dah boleh rehat rehat kat rumah dah
dah boleh makan masakan mama dah
dah boleh tido kat tilam dalam bilik dah
dah boleh buat semua semua yay!
isnin ni staff kat opis dah plan nak buat farewell party
hehe atau dalam erti kata lain nya majlis perpisahan untuk 
budak budak praktikal~
staff kat ofis nak buat makan makan 
aku bab makan makan ni memang suka dan cepat je
bos cakap nak buat kat luar, means bukan kat ofis laa
maybee kat mcd kot? takpun kat pizza? hehe
aku ni berangan je lebih . . .
memang jangan harap laa kan =.=
makan kat restoran biasa je kot
takpe takpe, alhamdulillah ada jugak yang nak belanja kan?
so, lepas ni aku akan pulang semula ke johor untuk sambung balik kelas
dah rindu giler kot kat semua
kat myboyfiee, kat kawan kawan aku, kat lecturers. hehe
wait for me ye (:
and tak lupa jugak untuk semua staf MACOM Sdn Bhd
thankyouu for everything. *sedey tetibe ):
aku tau aku takkan dapat jumpa staff yang sporting giler macam korang
huhu, korang memang the best!!
kepada kak yati, akak memang sempoi! lebyuu (:
kepada lan, ko memang bongeks tapi ko best. hehe
thankyou la sebab ko la yang paling rajin bawak kitorang g makan
dan ko la yang paling selalu belanja kitorang makan
kepada sarah, huhu, thankyouu aja kitorang wat medal
kepada cik azam (bos), thankyouu sebab dah banyak bagi kitorang keje,
belanja kitorang makan aritu, bagi kitorang online ari ari kat ofis. hehe
kepada kak aiza, thankyouu tolong tolong kitorang kat ofis
kepada tuan aji (bos besar), thankyouu dah terima kitorang praktikal kat tmpt tuan aji. hehe

okay okay. nnt aku postkan gambar masa majlis tu nnt okay.
till then. buhbyeee. and goodnite (:


Comments

Nadiene said…
lo.. kesian dia... baru nak berehat ya? hohoh

=P
magnett said…
cam best jer an.tp aku???

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'