ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Thursday, May 6, 2010

kenapa ye?


♥ ♥ ♥
salam (:
tajuk entri kali ni, kenapa ye? hmm. entah. kenapa aku banyak berfikir semenjak dua menjak ni? aku taktau kenapa. mungkin sebab banyak benda dah berlaku. ye, terlalu banyak. haha.
aku dah mula nak mengarut panjang. since blog ni pun nama nya Diari Hati Cik Zety so apa yang aku tulis ni adalah apa yang aku rasa. macam macam aku rasa sekarang. rasa bosan, rindu, benci, macam macam. happy tu adalah kadang kadangg. . . 
aku tau aku tak sebaik baik kawan macam yang korang ada. tapi salah ke kalau aku nak jadi kawan yang baik, ke aku tak cukup baik bagi korang? pfft. susah jugak ye nak jaga hati kawan ni, sebab kadang kadang bila kita jaga hati dia, hati kita pulak tak terjaga, takpon hati yang tersayang pulak yang terabai. jadi macam mana? * sori kalau 2-3 hari ni post aku panjang berjela ye kawan kawan. ahha. i nk jadi penulis novel lehh? haha. melalut pulak. okay okay, sambung balik. saat ni aku rasa macam rindu sangat sangat kat dia. aku bukan nak cakap yang aku ni sayang yang teramat sangat kat boyfiee aku sampai lupa dunia. just nak bagitau yang hanya dia je sanggup dengar aku membebel, aku marah marah, aku cerita cerita, hanya dia je tau. lepas tu nanti dia akan nasihat kat aku balik. huhu. kadang kadang dia macam nak menangkan orang lain, tapi aku tau dia buat macam tu untuk kebaikan aku. dia tak suka tengok aku marah marah, sebab bila aku marah marah, aku takda mood nak layan dia. huhu. sorry sayangg. aku ni memang seorang pemarah kot almaklumlah lahir tepat jam 12.08 minit tengahari. panas je kann. hhaha. pastu, aku selalu sangat merajuk kot. err. pompan kan sebati dengan arena majuk majuk nihh. kuikui. tapi, aku selalu ingatkan diri aku, jangan sayang seseorang tu terlalu sangat, nanti kita yang merana. ingat ye kawan kawan? boyfiee tu boleh dicari, kalau jodoh ada, akan jadi suami kita, kalau takda? tak ke naya kalau dah sayang separuh mati. bab bab perangai orang ni aku dah malas nak amek tau. payah kalau orang yang pantang ditegur ni. hah! lantak kau lahh labu, kau nak tetonggeng ke nak tekulai ke, ape ke, aku da taknak amek tau. aku bukan sesapa pun dalam hidup kau kan? plus, aku ni bukan baik pon. so, lepas ni kau buat hal kau, aku buat hal aku, lau kau susah ke ape ke, ha lantak kau la, aku pedulik hape. ha, kan aku da marah, hambik kau. yang aku tau, lau benda tu ade kaitan dengan aku tolong lah setelkan cepat ye, aku pun tak larat nak berurusan dengan kau. tak kuasa mak! haha. ohh, aku dah bosan. bosan dan bosan. dah tu kat rumah sekarang gas dah abes pulak. haihh, macam mana? hmhm. lepas satu satu, aku dah cukup penat. orang tak abes abes nak salahkan aku. ye, aku je yang salah. kau je yang betul. KOT? haha. aku sekarang macam dah makin takde perasaan. biarlah korang nak cakap apa pun, biar aku nak jadi jahat. bukan aku memang jahat ke? heii, aku merepek ape ni?? astaghfirullah! mengucap! apa nak jadik dengan aku ni, makin nak keruhkan keadaan ke. maaf. aku takda niat pun. okay, dah dah, lupakan. aku sebenarnya tension dengan praktikal ni dengan buku repot lagi plus rumah sewa yang tak setel setel. huh! aku tak tau nak buat apa. aku jauh kat sini, kalau dekat dah lama cari kan. pheww~ dah tu masalah makin makin bertambah plak sbb jumlah dah berkurang. hm tah tah. aku taktau macam mana nak setel kan sume ni. tension. huahua T.T
lagi bape ari jek kut, tapi rumah tak dapat lagi. macam mana. can anybody help me?? plishh~
nahh. takde mud tetibe nak tulis. nnt lah aku sambung lain. (:

Like dan komen lah kalau suka :)

4 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Ismail Noh said...

Terjuling mata saya membaca entri nih akaknya :)

www.ismailnoh.com

cikzety said...

haha. xpe xpe. apepun terima kasih sudi baca (:

Cinta Madu said...

jangan sayang seseorang tu terlalu sangat, nanti kita yang merana. ingat ye kawan kawan? boyfiee tu boleh dicari, kalau jodoh ada, akan jadi suami kita, kalau takda? tak ke naya kalau dah sayang separuh mati.

setuju! setuju! setujuuuuuuuuuu!

cikzety said...

ahaha. thankyou sayangg (: