Dulu VS Sekarang



Alkisahnya. . . . . .
cerita aku masa kecik kecik dulu....

aku dulu duduk kat Ipoh, even ayah aku polis, tapi aku tak penah duduk berek polis *tau tak berek ape?


dulu mase mak suka pakai pakaian comel comel kat aku lepastu tangkap gambar pelok pelok dengan abang *tapi tu dulu, sekarang jangan harap nak tangkap gambar sesama, mati die cakap aku buang tebiat pe?


masa mak ngandungkan aku, mak g berurut dgn sorg macik ni, pastu macik tu cakap, baby ni senang bila besar nanti ni * aku lahh tu. hehe (: insyaallah la ye.

kecik kecik dulu suka sangat berbogel tak pakai baju. haha. kadang kadang tu, yg laki pakai baju, aku sorang je tak pakai baju tapi pakai spenda taw. * auchh, malu nyahh~

dulu dulu suka sangat pegi kedai atuk pastu makan cekelat manyak manyak, pastu atuk marah die cakap nanti muntah camne. * rindu kat arwah atuk. sobs sobs T.T

ingat lagi, dulu masa bulan pose, mak suh g kedai beli barang, pastu aku beli cekelat terus makan, tetibe tingat, eh kan aku pose, tapi aku makan jugak sebab dah temakan nak wat cane kan, t membazir pulak. hehe

masa tadika suka sangat main kat taman pakai skirt lepas tu budak laki sume cakap aku seksi. huhu. seksi ke? ahah


masa sekolah rendah pulak, suke ngat main sep sep tiangg, *tau tak sep sep tu ape? pegang pegang mksudnyee (:

dulu suka sangat dengan Hello Kitty. hehe. konon konon nak buat collection tapi hampehh =.=

cikgu selalu puji aku pandai lukis. hehe. pandai ke? kuikui

mule menceburkan diri dalam bidang cinta sejak usia 12 tahun. * cinta tu kan BUTA  (:

seorang anak abah sebab kalau mintak apa je salu dapat * anak mak jugak la tapi mak garang sikit. huhu

dah lebih seploh kali tukar nset. hee. kali ni setiap sem nset aku betukar. * bukan kaya pun, tapi da nak jadik. wat guane ):

dulu dalam family aku laa yang paling hitam. haihh, sedih je orang duk ejek. tapi sekarang i da putih sket okay (:

orang selalu sangat tanya, "awak ni mix eh?", "ehh, nenek ko cina ke?". so, aku jawablahh, haah la kot. haha.

aku ni suka sangat makan makanan yang masin dan pedas. wahh. sedap uhh. (:


dulu aku suka sangat tengok orang pakai spek, macam WOW laa, tapi sekarang bila aku dah betul betul rabun, omg! i hate it ):

dulu aku ni pemalu yang ampun, tapi sekarang macam makin taktaw malu plak haihh =.=



♥ aku mula pandai main internet mase umo aku 16 tahun. mungek tak aku? huahua


♥ dulu aku baik sikit, sekarang aku jahat banyak. hahahaha~


♥ dulu nak sangat sangat adik pompuan, last last dapat la jugak (:


♥ dulu tak suka rambut pendek tapi sekarang rambut aku panjang ke pendek ek kawan kawan? huhu


♥ dulu aku tak pernah sangka yang aku akan berbelog macam sekarang. TAMAT (:

Comments

Cinta Madu said…
ahha, comel comel!

tp what does that makcik meant by saying "baby ni senang bila besar nanti?" *OMG, azu sgt lambat pick up~ -__-"
is44c said…
suke cekelat eyh..nt belikan sekali eyh :D

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'