ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Wednesday, June 2, 2010

tag from adek eman (:


hi hi semua (:
malam ni just nak buat tag ni saja
hehe. tag ni yang telah diberikan oleh adek angkat tersayang
huhu, adek eman. thankyouu for tagging 
okay lets begin . .

1) 3 nama samaran saya :
kakak
zety
hunny * err? (:

2) 5 tarikh penting dalam hidup saya :
6 oktober 1990
7 oktober 1964
19 september 1961
22 ogos 1990
2 mac 2009

3) 5 perkara yang saya buat semalam :
amek borang tamat latihan kat ofis
kemas rumah
masak megi
pegi topap
makan nasi

4) 5 perkara yang buat anda gembira :
holiday dengan family
shopping dengan membe membe
dating dengan boyfiee
dapat banyak duit. hehe
dapat hadiah suprise (:

5) 5 drama kegemaran anda :
drama romantik
drama seram
drama romantik-komedi
drama remaja
drama fantasi

6) 5 hobi kegemaran anda :
makan
tido
online
shopping
tengok tv

7) 5 tempat percutian anda :
pulau jeju
australia
pulau-pulau kat malaysia
err. dah tak tau kat mana da ):

8) 5 sebab kamu menjawab soalan ni :
sebab adek angkat saya yang comel tag
so saya kena buat
sebab nanti
dia marah ouhh
sebab tu kena buat
* yay, cukup 5 sebab (:

Thankyouu adek eman. nanti tag lahh lagi ye? hehe

sapa nak tag ni amek laa~
* i kan pemurah (:

Like dan komen lah kalau suka :)

1 orang dah komen. Awak taknak ? :):

sarasudin said...

agaga :D