ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Wednesday, September 8, 2010

kad rayeee buatan tangan (:


Assalamualaikum~
holaa all (:
harini nothing special to share~
pffftt~ perut ku berbunyik bunyik pulak =_____=
cuma nak bagitahuu dan nak tunjuk tunjuk
wahhaha~ kad rayeee buatan tangan (taip)
yang telah dibuat oleh cikzety iaitu saya
dengan jayanye (:
huahua~ sila tengok dan jangan cakap ape ape bole?

ni lahh kad raye tuu~



aku dah post kat fb pon . .
so aku dah tag kat mereka mereka yang terdekat (:
mule mule buwat macam yang kat bawah
 ni tapi macam tak cantek jek kan~


so, setelah digodek godek semula
yang atas jadi pilihan untuk diupload di fb (:
huhu~ mana satu yang cantek haa ?
sila mengaku due due cantek oke ? hehehe~




Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):