ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Wednesday, September 8, 2010

Putus =.=




salam (:
selamat malam semua ~
huhu . korang buat ape jea tu ?
hehe . harap semua sihat jea oke ?
hmm . malam ni aku cuma nak cerita pasal putus ):
huu sedey jea rase nak mulekan cerita . .

ape perasaan korang . .
kalau barang yang si dia bagi kat korang tapi 
korang tak mampu nak jaga dengan baik ?
T.T -  it happens to me . huwaaa~
rantai kaki yang die bagi tibe tibe jea putus aritu . . . 
sedey nyeeeee . sobsobs~

aku pon taktahuu nak buat macam mana
semalam dia kol , aku pon cerita laaa kan
huu . die pon takleh nak buat ape .
die cakap tryla sambungkan balik kat kedai
tapi . . . . 
aku tak rase yang rantai tu boleh sambung balik . huu
nak nanges kuwat kuwat bolee ?

ni laa bukti keganasan aku -.-
* huuu . sedeynyee tgk kamu wahai cik rantai -.-*

sayang . . .
saya tak sengaja . . .
huu . saya sayang rantai tu . .
tapi saya pakai ganas kot -.-
huu . saya mintak mahap ):

apa maksudnya kalau rantai yang dia bagi PUTUS ?
huhu ~ aku tak mahu pikir yang negatif oke ?
i love youu so muchh 


* sayang , nak rantai kaki baru bolee ? * T.T

Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):