ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Saturday, October 9, 2010

something .


hai semua (:
dah lama rasanya tak menyentuh belog ni
rindu dah membuak buak nak menaip sesuatu untuk diluahkan
biasanya tentang hidup aku
tentang masalah aku (:

ye -.-
sekarang ni aku memang banyak masalah
masalah belajar, masalah dengan si dia .
dan macam macam lagi .
aku dah penat .
serius, sumpah aku letih ):
aku taktahu semua ni berpunca dari siapa
bagi dia, dia yang salu mulakan
tapi bagi aku, setiap benda yang dia mulakan berpunca dari aku
mungkin aku terlalu open minded
aku tak kesah dengan siapa dia nak berkawan
tapi dia kesah dengan siapa aku berkawan
aku rasa macam dikongkong -.-
aku rasa macam tak bebas nak berkawan

aku taknak bila aku in relationship tapi
 aku tak boleh kawan dengan orang lain
mostly dengan kawan lelaki
oke, i admit, dia mestilah jeles
tapi entah laa . . 
if aku dah sayang dia jea, he's the only one i love
tolong jangan push aku 
jangan buat sampai aku fikir yang bukan bukan
dan buat hubungan kita jadi retak
aku TAKNAK sume tu -.-
aku mengaku aku memang keras kepala
degil, susah nak dengar cakap .
tapi jangan la buat aku jadi makin degil, keras kepala sume
aku sayang kau .
sayang sangat sangat sepenuh hati aku .
aku cuma nak kau paham tu jea .
cuba laa jangan suka sangat berfikir .
sekarang baru macam ni, nanti bila dah jauh macam mana?
aku tak suka fikir benda benda yang boleh buat kita gaduh
SUMPAH . aku tak suka bila kau suka tanya soalan yang sama .
oke . mungkin betul kau cakap aku dah makin busy .
tapi kau kena paham, sekarang ni aku nak dekat final da .
semua benda aku kena buat . jangan push aku sampai aku jadi kelam kabut .
maaf kalau aku pernah terpikir nak putus jea dengan kau
tapi bila aku pikir2 balik yang aku perlukan kau dalam hidup aku
aku rasa sangat sangat menyesal .
sekarang ni, aku cuma nak kau jangan pikir benda benda yang
boleh buat diri kau sendiri tension . lagi lagi
kau pon nak final dah . aku tak suka tengok kau kusut .
aku tak suka tengok orang yang aku sayang serabut . 
muka macam banyak masalah jea .
aku tahu kau risau dengan aku tapi kau kena ingat
sume benda ni di tangan Allah .
kalau itu yang ditakdirkan kita kena terima .
bukan maksud kat sini aku cakap senang .
aku tahu kadang kadang hati kau menangis bila pikir aku
so, tolonglah lepas ni janganlah macam ni lagi .
aku dah tak larat nak badmud lagi .
aku mintak maaf sebab aku salu badmud .
tapi itu jea satu cara aku sejukkan balik hati aku
walaupun aku tahu hati kau terluka . hmm .

stop pasal aku dan dia .
cerita pasal study pulak . hmm .
tahlaa, aku pun taktaw kenapa
sekarang ni ramai yang dah makin 
malas nak buat assignment .
aku tak kesalaa lau benda tu kerja individu
tapi kalau yang bab grouping ni
aku tak suka bila aku sorang jea yg kena 
kalau dah nama pon grouping sume mestilah kena buat kerja
ni ada yang buatlaa, ada yang tak laa haihh -.-

aku ni kadang kadang tahlaa
terlalu banyak sangat pendam perasaan
kadang kadang aku taktahu nak luahkan kat sapa
kat sini jelah yang aku mampu luahkan ):
aku tak suka orang yang suka menyusahkan orang
aku tak suka orang yang ambik mudah
aku tak suka orang yang bajet bagus tapi hampehh
aku tak suka orang yang suka salahkan orang lain sebab nak tutup salah sendiri
aku tak suka orang yang hipokrit
aku tak suka orang yang tak pikir pasal orang lain
aku tak suka orang yang cakap tak serupa bikin
aku tak suka ! aku tak suka ! huh !

aku sekarang ni tah la
aku nak jadi orang yang berterus terang boleh tak?
kalau aku tak suka aku cakap jea
tapi mampu ke aku?
aku terlalu pikirkan pasal perasaan orang lain
sedangkan perasaan aku? hati aku?
hmm . aku dah banyak belajar pasal perangai manusia ni
ada yang jenis, tak suka tapi yg tu lahh yang dipuji puji, dimanja manja
ahh, hipokrit je lebih!
lau tak suke cakap tak suke!
aku dah malas dah .
sebelum kau nak mengata aku, sila cermin diri kau depan belakang kat cermin ae?
aku JIJIK lahh~
lagi satu, lepasni memang aku akan ingat setiap butir perbuatan yang kau buat kat aku .
sebab apa? sebab aku akan balas balik sebijik macam apa yang kau dah buat kat aku .
aku cuma nak kau rasa je apa yang aku rasa .
dan supaya kau tahu langit tu tinggi ke rendah . oke?

dahlaa, aku dah malas nak memaki lagi dah
dah penat . lau ikutkan mmg byk lagi aku nak tulis tapi
takpelaa . aku nak berehat .

Note : Maaf kepada sayangg, kata ganti diri menggunakan aku /kau .

Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):