ciri-ciri belog yang saya suka follow (:



Wah, tajuk nak hebat je kan ? hikhik (gelak gedik), well aku ni memang seorang yang memilih, tak kira la dari segi ape pon. huhu. bukan nak cakap aku ni macam bagus sangat ke ape or HAWT gileeerrr tapi aku ada hak untuk memilih kan ? am i rite ? (da macam nak beli barang pulak -.-) so, aku akan tengok dulu apa yang ada kat belog tu untuk aku pilih,such as semua yang aku senaraikan kat bawah ni haa :


.belog tu senang loading (penting!)

.belog tu takda kaler kaler yang striking yang leh wat mate aku koyak (:

.belog tu kemas dan tak besepah ~

.belog tu cam cencomel je an, kiut sedap mata aku memandang (penting jugak!)

.if belog tu kepunyaan lelaki, aku akan baca entri dia dulu sebab belog lelaki kan kadang kadang cerita pasal menda yang aku tak minat cam sukan ke keta ke, but if menarik. he's the lucky one (:

.font kat belog tu mestila comel comel, tak besar sangat tak kecik sangat supaya best je mata aku bila baca entri (penting!)

.lagu autoplay kat belog plak, dulu aku suka letak kat belog aku tapi bila aku bukak belog orang lain yang ade lagu autoplay ni. perhhh~ SUMPAH MENYAMPAH ! -.- (take note eh)

.aku rasa macam TAK PERLU la or bahasa kasarnya, AKU BENCI orang yang suka cakap "i follow u, u follow i eh, macehh (: " grr.. watthaheck wehh -.-

.dah memang lumrah la kan manusia ni suka benda yang cantik, tapi takda laa sampai yang buruk atau yang lama tu tak suka langsung, so aku ni pulak jenis suka belog belog yang owner nya cantik bijak kacak bergaya gituuu ~ tapi kalau owner dia tak cantik cun kacak meletop pon kalau entri dia best, aku follow gak ~

.aku suka belog yang ada banyak banyak gambar, wee ! (walaupon belog aku ni bukan banyak sangat gambar pon, cehh -.-)

.aku suka tengok atau follow belog yang gambar dorang cantek cantek sharp jea ! maksud aku maybe sebab dorang gune DSLR kot (jeless jap. . )

.aku suka follow belog yang bila dia tulis entri, dia akan selitkan ayat ayat yang macam lawak bodo, yang bila aku baca boleh buat aku ketawa sampai kua air mata sorang sorang depan lappy macam orang gilerrr. weeee ~

.dan semestinya aku senang ati untuk follow balik orang orang yang RAJEN dok singgah komen komen entri aku takpun tegur tegur aku kat chatbox tuuuu (:

.lastly, even belog tu takda ramai FOLLOWERS pon aku akan tetap follow jugak if belog dia memenuhi SEMUA YANG DIATAS. hehe



tu jelaa ciri-ciri belog yang aku suka tengok, baca dan follow. if korang rasa aku ni macam "WOW, demand tinggi pulak pompan ni" aku tak amek port langsung weh sebab aku tak pernah dan takkan paksa orang untuk TENGOK, BACA DAN FOLLOW belog aku yang caca marba ni~ its up to youu guys sebab belog ni pun just belog personal bukan belog yang memberi info. 

lagipun aku cuma bagitau ciri-ciri belog yang aku suka follow bukan aku paksa korang untuk buat apa yang aku listkan kat atas ni, just be ourself oke ! however, antara belog wajib follow adalah belog kawan kawan dan mereka yang rapat dengan aku lah kan (:

so guys, just that for today. HAVE A GREAT DAY!


Comments

Penyamun Code said…
This is my first time i visit here. I found so many entertaining stuff in your blog, especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! Keep up the good work.
faizalnizam said…
takpe.. itu hak memilih seseorang blogger :) kita mesti la follow blog yg kita suka kan?

takkan blog yg annoy kita plak kita nak follow.

relevant opinion! well accepted.
Cik Zety said…
thankyou for your compliment encik penyamun (:
Anonymous said…
haha. lebih kurang sama cita rasa kita .. cuma selain lawak, saya juga gemarkan penulisan yg agak2 sastera n puitis syahdu.. aiceh.. :)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

6 Kelebihan 'Single Mingle'

Me & Braces