ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Monday, November 29, 2010

Terima Kasih Awak (:

video

video dekat atas ni en.bf yang bagi die suruh aku tgk dan simpan vid ni
alaa, mesti korang pon da biasa tengok video macam ni sebab dekat fb 
dah melambak kot orang tag kan kan ? hehhee, aku plak setakat tengok tengok
gitu je boleh laa, takde laa kemaruk mana pon (:
tapi vid ni banyak laa yang kita boleh amek pengajarannya kan .
jadikan panduan dalam kehidupan kita . 
so, cekidaut jelaa ye (:

Like dan komen lah kalau suka :)

4 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Zulfahmi Abidin said...

bf kau nak mintak maap ke ape? yg dye bagi vid nie nape? tah2 dye ade buat salah.baik pg siasat.har har har.grr..

Terkini:
1. Besok Kau Dah Tua Kau Tahu Lah
2. Contest Makan Ayam
3. Eh! Kenape Nama Kau Vicky?

cikzety said...

hahaha, entah laa, tapi die tak penah buat hal, aku je yang salu wat pangai~ ngee

Zulfahmi Abidin said...

hahaha.patot lah.kah2.....ko jgn kecewakan dye weh.ko tak tawu ape yg kau ade smpai ko kehilangan dye..

Terkini:
1. Apelah Dosa Aku Dapat Kawan Macam Kau Nie
2. Besok Kau Dah Tua Kau Tahu Lah
3. Contest Makan Ayam

cikzety said...

ehee, kau ni jangan la cakap cmtu . dudududu~