29012011 (:



motif gambar ni ? saje je~


Harini hari ape ? harini adala hari Sabtu. tu pon taktau ke ? haihh -.- saje je wat suspen~ huhu. harini aku pegi dating dengan encik bf, kan aku da gitau kat entri sebelum ni. so, aku dan encik bf mula mula bercadang nak pegi KSL City tapi macam jauh je plus chan chan cakap mall tu baru bukak so kedai tak banyak lagi, kitorang pon amek keputusan nak pegi Giant Plentong jela. hihi. name je Giant tapi banyak barang best ouhh kat situ~ i loikee (:

Sampai je kat sana, barang yang aku memang da listkan nak beli adalah :
  • Liquid eyelinerr
  • Moisturizer
  • Perfume
  • Anak tudung syria dengan selendang
  • Eyebrow pencil
  • Barang yang mata aku nak beli *maknanya barang barang yang tak perlu tapi still nak beli -.-
Dan banyak lagi sebenarnya tapi kalau sume benda nak beli sekaligus memang RABAK la aku  kan -.- ni pon encik bf da membebel bebel dan memujuk mujuk aku supaya berjimat. hehe. awk ni macam tak paham lak saya ni kan SHOPAHOLIC~ duhh

Lepastu, encik bf cakap die macam da penat dan bosan bosan tengok aku shoping, lepastu dia ajak aku pegi karok pulak. huhu. aku pon follow jelaa. sampai sampai je aku pon dengar jela encik bf nyanyi sebab aku tak pandai nyanyi~ weeee -.-
aku suka tengok encik bf nyanyi dan bagi aku suara beliau sedap. huhuk. sweet jea~

haha, dah dah cukup, aku tau korang mesti dan menyampah dengar aku dok cite sal encik bf aku je kan ? hihi, abestu takkan aku nak cite sal encik bf korang pulak kan ? huahuahua~
esok aku nak balik. nantikan entri terakhir aku sebelum balik malam ni eh~ tata sumee (:

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'