Babyqueue~ (sila baca dengan lembut) -,-


Hehe, yeahh~ aku konpius cane nak eja mende alah tu, tapi yang aku taw maksud die 'panggang memanggang'. hikhik. so, itu adalah ejaan ala ala zety okay ? ^^ apa yang aku maksudkan dengan entri atas ni ? ini adalah kerana jap lagi aku akan pergi menjamukan diri dengan makanan yee~ *sila pegang perut masing masing. hehe. wah~ kalau korang nak tau, budak kelas aku yang plan nak wat sume ni bersempena sem akhir ni, tapi yang ni kitorang wat kitorang kitorang je dulu (budak kelas sahaja) takde lecturers, so a bit fun la kot kan? huhu. tapi jam da menunjukkan pukul bape tah dan aku masih tak mandi lagi -,- sempat lagi update belog ni haihh. nanti abes ayam ayam aku nanti cane ? hahaha. so, aku nak pergi mempersiapkan ape yang patut, hehe, datang datang terus makan je. ape nak jadi la dengan ko ni zety. nnti kalau ade sesi menangkap gambar nnt aku update lagi okey ? so wait for my next entri (:

*incik ayam, tunggu sayaa okay :D

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'