Bila beliau takda . . .


Ha, mesti korang sume ternanti nanti pasal entri yang *babyqueue yang aku ade cakap aritu kan ? ke korang tak baca pon ): okay, paham~ sapelahh aku ni kan. hukk. pasal entri tu mungkin lambat sket aku update sebab nak tunggu gambar dari membe aku sebab mase malam tu gune kamera die & die pulak takda sekarang sebab ade photoshoot dekat N9 (: so gambar tu maybe nak kena tunggu die balik dulu la kan. die pulak balik Ahad ni so u guys just wait jelah okay ? hihi~

Berbalik kepada title di atas~ huwaaaaaaaaaaaaaaa T.T nanges dulu jap. bila beliau takda iaitu encik bf aku, aku akan mula menjadi tidak keruan. kenapa ? KENAPA ? MENGAPA ? sebab sebab . . . . sebab dia jela yang selalu teman aku bila aku sunyi, bila aku lapar, bila aku ada masalah, bila aku rasa nak nangis, bila aku rasa memerlukan dan banyak lagi.

TAPI~

jeng jeng jeng . . . . .

beliau takda selama 3 hari (halamak, baru takda 3 hari da bising bising kan? hikk) dan aku dah pun rasa sunyi. huu~ beliau telah pergi meninggalkan aku untuk pergi ke kem apetah kat N9 jugakk. huwaaaaaaaaa~ dah la sampai Ahad ni. lame owkayy -,- aku nak kua dengan sape, nak makan dengan sape ? huwaaaaaaaaaa T.T

Dah zety, dahh, cukup cukup laa kau dok meraung. kau ingat orang suke baca raungan kau -.- pftt. okay. im OKAY now. aku akan update belog je sepanjang ketiadaan beliau. huk. dalah nak mesej pon tak boleh. call ape tah lagi. haihh -.- sabar jelaa.

okaylahh. sampai sini je dulu. nanti aku update lagi.

*TERIMA KASIH PADA YANG SUDI FOLLOW BELOG COMOT NI ^^

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'