Blogger Johor (:

Selamat malam sume. aku belum nak tido lagi okay. ni ha meh aku nak cite sket, apa yang aku perasan la, kenapa eh banyak blogger-blogger dari negeri JOHOR ? atau perasaan aku je ? huhu. bukan saja nak buat cerita, tapi mostly kebanyakkan yang aku BW atau aku godek godek belognya sume mesti ada kaitan dengan Johor. tak kira laa, orang Johor ke atau belajar kat Johor ke, kampung kat Johor ke tapi memang ramai laa. haihh, tapi aku tak pernah berkesempatan nak jumpa dengan blogger-blogger ni sume -,- 

Aku bukan orang Johor okay, tapi aku belajar kat Johor. yang penting bukan kat Uitm Segamat macam Hanis Zalikha dan aku belum bekerja lagi macam Ailyl RozannaTotin Jamain, dengan Nurain Hasan dan ramai lagi (tak larat nak sebut nama)~

Yang penting, tu apa yang aku nampak laa, and just sekadar pandangan jea. hihi. takda niat lain pon~ apa apa pon, update tetap update. chills (:



*Orang Johor memang kaki blog. JB rawkk yeahh~

Comments

Nurain Hasan said…
ehhhhh duduk Jb ke???
lps ni mesti jumpe!!
;)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'