Follow biar ikhlas (:

Entri kali ni, pagi pagi buta ni bukan nak dok mengata sapa sapa, cuma aku nak cakap atau lebih senang nak bagi pendapat aku ja~ bagi aku kalau kita nak follow sesebuah blog tu biarlah IKHLAS dari hati yang suci dan murni. aku tak suka prinsip I FOLLOW YOU, FOLLOW ME BACK OK~ itu da kira macam paksa dan ugut da aku tengok. macam baru baru ni, bukan nak menyalahkan sapa sapa, aku pon bukan blogger popular yang nak tegur tegur orang sesuka hati jea *blogger popular tak macam tu kot~ cuma ini pendapat aku jea.

Dulu kalau sape sape yang pernah baca entri aku pasal benda ni Ciri-ciri belog yang aku suka follow (maybe orang lain jugak)~ aku ada sebut pasal benda ni. Kita kalau boleh follow blog tu sebab kita follow cite die, bukan sebab nak suh die follow kite balik pastu bangga sebab banyak follower -.- adehh, kesian kot orang macam ni, bagi aku biar follower sikit asalkan follower yang sikit tu betul2 follow blog kite, komen sume. ni follower je banyak, tapi nak blogwalking pon hampeh~ 

So, kesimpulannya kat sini, aku follow berdasarkan ciri ciri blog yang aku suka. dan korang pulak, kalau tak ikhlas nak follow blog aku yg tak seberapa ni, tak follow pon takpe. sebab yang penting NIAT tu ye (:

Peace no war ye ^-^

Comments

SayaAnonymous said…
setuju! follow biar ikhlas..hehe
Cik Zety said…
yep yep (:
tQ setuju ~
LanaBusyBee said…
eh entry kita sama la ahaha...tapi lana awal sket hehe...betul tu, kena ikhlas, sbb tu la follower lana x byk..kdg2 baru je berblogging dh byk gila follower, tapi kdg2 follower dia xdak plak nk dok komen entry dia kan, di mana silapnya? ermmmm....tepuk dada, tanya selera (jom mkn secret recipe hihihi)
Cik Zety said…
hikhik~ yay sameee :D
yep yep, setujuuuu sgt. hah, secret recipe ? nak nak~ lana banje ehh ngee~

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'