I miss Him more and more ):

AKU RINDU KAU WEH ):

Padahal aku baru berpisah dengan dia tak sampai bape hari tapi aku da rindu die~ haihh, macam mana la kalau da habes belaja nanti. mama selalu cakap, sekarang depan mata aku ada dia je memang la dia je yang aku rindu, nanti kalau da sambung belaja tempat lain, adakah aku akan still rindu dia jugak. orang yang sama ? haih. SUMPAH, aku tak boleh dan tak tahu nak jawab apa kepada soalan mama tu. bukan mama tak suka dia cuma mama taknak aku terlalu berharap. plus dia kat selatan dan aku ni plak kat tengah tengah. siyesly bila pikir pasal benda ni buat aku jadi sedih dan tension sikit. aku kalau boleh nak bersama dia je dan da malas nak cari atau mengenali hati budi orang lain pulak sebab benda ni sume bukan sekejap macam nak pilih baju. 

*Iklan jap~ (bunyi nada dering nset aku)

Tibe tibe encik bf kol, macam tahu tahu je aku rindu die (:

Encik bf : hello, b baru sampai Kulai..
Cik gf : hello, yeke ? baguslaa, balik tak bagitau..
Encik bf : saja nak buat surprise. hehe~
Cik gf : ek ? tekejutnyaa -.-
Encik bf : alaa, jangan la merajuk. huhu.
Cik gf : dah makan lum ?
Encik bf : dah. makan ayam. sedap. hihi. ney, mak tanya bila nak datang sini (Kulai)
Cik gf : b tu bile nak datang sini lagi ?

dan blablablaa . . . . 
(perlu ke aku cite sampai aku abes kol ? tak kot. hee)

sambung balik ....

Ni baru seminggu aku berpisah dengan dia. aku dah rasa macam kehilangan sikit (sebab family lagi banyak). sikit je tapi terasa jugak okay. kalau dekat Pasir Gudang tu, sume benda aku buat dengan dia je, makan, jalan jalan, borak borak, mengadu, bergaduh, pegi kelas, tengok wayang (mandi dengan tido je lain-lain ok -.-) macam macam da kenangan aku dengan dia. dan sangat BANYAK okay. 

dan sekarang ni aku cuma Go With The Flow sebab aku taknak rungsingkan fikiran aku tentang perkara yang bakal datang. just hadapi je benda sekarang ni. malas nak pikir tentang benda yang tak pasti lagi. yang aku tahu, sekarang cuma dia je dalam hati aku. fullstop.

*tibe tibe dia bagi mesej, hukhuk. nak manja manja jap~ tata

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'