Im home guys~ *with big grin*



Hello semua (: haha, bajet macam ramai je 'sume' tu kan ? ngee~ aku sekarang da pon berada kat rumah tercinta. im happy sebab dapat lepas rindu jumpa mama and babah. jumpa si kecik becok nuyin~ i just love to be home. bila ada kat rumah rasa tenang jea~*wink wink~


Semalam gerak dari Pasir Gudang jam 9 pagi. hujan memang tak berhenti since malam lagi then membawak sampai ke pagi. haihh, tido memang sedap tapi aku punya tiket bus pukul 9 daa. kena bangun awal dan cek apa yang patut. lepastu pagi tu bila hujan baru aku macam terpikir la kan, err, sapa yang nak tolong anta ? -.- last last mintak tolong si Ayong antakan. hee, sori Ayong kejut kau pagi pagi buta (: btw, thanks a lot k ?


Lepastu pulak, terus naik bus dan bermula perjalanan yang panjang~ (aku tak suka naik bus sorang sorang T.T) korang boleh bayangkan tak ? bape lame perjalananan dari Johor ke KL since aku gerak kul 9, 9.15 camtu bus jalan and sampai KL kul 5 cmtu -.- gila vavi tak weh ? wahh, tak macam lama gila lak kan. haihh, sabar ajelaa. yang penting, aku sampai jugak. hihi~ lepastu, da sampai Bukit Jalil je, si Urwah dah tunggu aku kat sana. hee~ terharu beb kau jemput aku. dah la masa tu ujan kan, naseb baik kau ada weh, terus balik tayah tunggu ujan benti. ingat nak belanja budak ni makan MCD tapi last last kitorang balik terus je sebab jam pon da pukul bape kan.


Akhirnya, aku sampai kat rumah dengan selamat dan boleh berehat dengan tenang dan gembira. hahaha. makan pon SODAP~ 




*Thanks Urwah, really appreciate it duhh (:

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'