Ku Membisu .


Cerita hidupmu
Yang penuh berliku
Menginsafkan diriku
Debu tinggal debu
Terkulai layu tanpa doa restu
Mengidam kasih merawat rindu


Mungkin kau perasan
Ku hanya terdiam
Sepanjang luahan
Jujurmu oh sayang
Suka ku di sini berterus-terang
Sungguhnya dalam ku sedang berperang

Rasa nak ku dakap kau dalam pelukan
Tiada kekuatan
Takut ku pula yang tidak sanggup
Bercerai badan
Sehingga membebankan ooo...

Meronta-ronta batinku
Mahu memiliki jiwa
Setulus jiwamu
Tapi mengenangkan siapa aku
Ku membisu

Ku Membisu by Kristal (:

Hihi, aku suka lagu ni~ sebab apa aku suka ? sebab encik bf suka nyanyi lagu ni time karoke (: dan aku cukup suka bila tengok dia nyanyi. hihihi. bila die karok je, aku akan tatap dan senyum je tengok die nyanyi. SANGAT COMEL OKAY ~ lepastu nanti die bersemangat sangat nyanyi lagu tu sampai tekua kua urat sume kat leher die. ahhaa, tapi aku tak nyanyi sekali sebab suara aku tak comel dan mendayu dayu macam suara Taylor Swift -.- dan encik bf pon makin lama aku tengok, makin minat karok pulak die (: aku cuma jadi peneman setia die je. hihi. nak cite tu je kot. tata u'olls (:

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'