Nak buat contest tapi . . . (:

Huhui~ harini, malam ni tibe tibe aku terpikir sesuatu. korang rasa ape ek ? hihi~ dah terang terang aku tulis kat title tu yang aku nak buat contest. yeay~ aku nak buat contest tapi aku sendiri bingung nak buat contest ape ek ? sape sape ade idea ? hihi~


kat bawah ni aku list kan idea tentang contest apa yang bakal aku nak buat, then korang tolong pilihkan boleh ? kalau korang nak  bagi idea korang pon boleh jugak (:

  • Contest 'Saya Suka MerahJambu' hehe~
  • Contest 'Header Paling Comel' 
  • Contest 'Couple Paling Bergaya'
  • Contest 'Serasi Bersama'
  • Contest 'Apa yang anda tahu tentang Cik Zety'
  • Contest 'Kesayangan Anda'
  • Contest 'Siapa Paling Comel'
hehe, aku dah blur da taktau nak buat contest tentang ape. so, kawan kawan, tolong bagi idea boleh kan ? bila dah dapat tajuk contest tu nantu baru boleh bagi detail yang full punya. jadi, berikan pendapat anda sekarang (:

Comments

Mrdaha said…
Okay.. aku rasa ko patut buat contest tentang Cik Zety..

Wat la tajuk menarik.
Contest Siapa Cik Zety
Contest Blog Cik Zety

Dengan ini orang akan kenal siapa Cik Zety tu.. mereka mesti kena baca entry2 lepas atau tgk facebook cik zety untuk mengenali siapa cik zety.

Just bagi pendapat. :)
Cik Zety said…
anak pahang : salam (:

mrdaha : wahh, menarik jugak idea tu. thanks (:
magnett said…
huhu.contest header paling comel..:)
boleh la aku join.

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'