Rinduuuuuuuuuuu (:

Woahh~ rasa macam lame gile kot tak update belog kan ? huhu, aku bukan ape, cuma busyy sket jea. yelahh, sem final aku ni kan short sem so tak boleh malass malas (: plus, banyak gile keje kot nak kena siapkan, dengan Environmental Graphic yang nak kena buat wall muralnya lagi, dengan project major Identity Corporate nye lagi -,- jap jap, korang da wat lum aku punya survey by previous entri haritu ? haa, sape yang belum buat tu silalaa tunaikan tanggungjawab anda. lately ni korang nak tau tak ape rutin aku ? huhuuu ~

untuk pengetahuan korang cik abg syg aku da mula keje part time tiap tiap mlm start dari kul 3 or kul 4 sampai kul 12. huwaaaaaaaaaaa~ sedih je dengar kan ? sebab ape sedih ? sebab time kul 12 tu jela aku leh jumpa die T.T teman die pegi makan suma. huhuu, buatnya aku da tetido memang die makan sensorang jela kan ):

si comot bucuk (:

lepastu, kadang kadang makin susah nak jumpa die sebab kejap kejap die balik kulai. huhuu, rindu tak payah cakap laa kan ? huhukk~ dan lagi satu ni, aku ade plan nak gi holiday dengan dak2 ni iaitu ema, hana and ajish. plan nak g tioman time holiday raya cina nnt. tapi . . . . apakan daya, abah tak bagi pulak -,- huwwaaaaaaaaaaaa~ kakak nak pegi laa abah ): sedih kott, tapi aku nak try jugak pujuk abah bagi pegi. yelah, holiday ni pun sebab kitorang kan da nak abes belaja da kat poli ni, so maybe ni our last holiday together la kan. lepas ni nanti kompem, sume da balik negeri masing masing memang susa giler la kot nk jumpa da, nk kua same2 lagi kan T.T *cant imagine that ~
huuu, tu jela kot aku nak cite. tetibe ase sedih lak, jap nak feeling jap ~ tataaa

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'