Saya tak pemarah . EH ?? PERAMAH laa T.T



Apa yang dimaksudkan dengan title diatas ? huwaaa~ aku nak cakap, yang aku ni sangat laa tak peramah ouhh ): maksudnye ? maksudnye bukan la aku ni tak peramah langsung. cuma cuma . .  aku ni tak pandai tegur orang ouhh~ huhu. contoh la kan, contoh je kalau la aku terserempak dengan bloggers yang aku kenal kat belog. memang 100% aku takkan tegur punya laa~ PERCAYALAH. sebab apa ? sebab aku ni tak peramah. penakut. pemalu. lagi pe ape lagi -.- sume tu aku la. haih haihh. kadang kadang aku terpikir macam mana nak tegur orang ni padahal dalam hati meronta ronta nak bertegur sapa, yelah, alang alang da jumpa kan takkan nak buat dek je. tapi persoalannya MACAM MANA ! aku pemalu~ awhh -.-

Tapi bagi sesiapa yang dah kenal aku lama, sorry la. takda istilah malu dalam diri aku. cewahh~ memang takda kemaluan laa malu sgt. rilek rilek je. cuma bagi yang baru nak kenal ni jea. aduhh. memang biggie problemo la kan~ so, ape ape pon just chill je laa. kalau korang ade penyelesaian cane nak bagi aku tak malu dan lebih peramah gitau laa. hihi

tata (:

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'