Steamboat here i come~ EPISODE II


Ha, kan semalam aku cakap nak update pasal plan gi makan makan steamboat kan ? hihi, okay meh aku cite kat hangpa~ 

  • Plan dalam kul 8, tapi kul 8 lebih baru gerak, biasalaaa, JANJI MELAYU~ wee ^^
  • Yang pegi, aku dan encikk bf, Hana dan bf beliau (encik Apai), oma zu, papa syaza, aima, nurul, ema, abang amal and friends~ 
  • Sume skali 3 kerete yuuu~
  • Masa nak pegi tu jadik lambat sikit sebab si Ema memula cakap tanak pegi sebab lutut die kan injured masa sukan politeknik aritu tapi dak2 ni pujuk jugak die pegi sebab die yang beria sangat sangat nak pegi last last pegi jugak tapi BERTONGKAT~
  • Tempat yang kitorang nak pegi ni dekat dengan area dataran JB, ape ek name tempat tu, D'Terrace tak silap aku laa~
  • Kedai tu terletak dekat tepi jalan je~
  • Satu kepala Rm 19.90 *kire Rm 20 jelaa kan. dan korang boleh bantai makan sebanyak mana yang korang nak sampai lebam atau muntah ye~
  • Kitorang sume 12 orang sampai sampai terus port tempat dan hihi~ aksi membolot makanan pon bermula.
  • Macam macam makanan ada, seafood ada, sayur ada, ayam ada, daging ada, aiskrim pon ada. huhu~
  • Kalau korang nak tau lebih lanjut, tengok kat sini D'Terrace BBQ~
  • Kitorang sampai kat sana dalam kul 10 dan abes makan dalam kul 12, kira 2 jam jela makan makan kat sana dan baham segala galanya~ hee
  • Takpayah banyak cite, korang tengok jela gambar yang sempat aku snap menggunakan kamera henpon aku yang cikai uhh~

Sory kalau kualiti gambar tak memuaskan~
dan perhatian : gambar di bawah lebih banyak gambar aku dan encik bf jadi 
sila jangan jeles ~ hihi

hihi. ni masa kat dataran. menggedik jap~

aku suke tengok beliau senyumm (:

si comel kesayangan (:

nak manja manja jap depan korang. hikhik~

die ingat comel la buat muka camtu~ memang comel unn~ hii

haa, sape cepat dia dapat~ heee SEDAP WOO~

encik Apai dan Hana sebuk nak makan pakai chopstick tu. lambat u all taw tak~ hehe

orang orang kuat malam tadi~

ni yang belum di STIM yee~ 


wekwek~ aku sayang dia (:


yang encik bf ni dari tadi dok pegang dagu ni awat ? -.-

sempat lagi gedik gedik kat depan cermin kat kedai uh~ hii

encik bf bersama encik Apai~ 

udang oh udang~ sedap dipanggang dan dicicah sos~

haa, tengok udang tadi. kan da kena masak~ hihi


huhu, muka kekenyangan~


hihi~ da kenyang, makan aiskrim pulak (:

habis madu sepah dibuang~ ahha

okay, itu saje yang dapat aku update harini, malam tadi memang best tapi kitorang tak join papa syaza and da geng gi karok dekat BBU sebab da nantuk ohh~ hii. ape ape pon, malam tadi memang enjoy ! thanks to all and encik Apai sebab sudi bawak kitorang (:

harini pulak, aktiviti aku bersama encik bf. nak pegi jalan jalan dekat KSL City. sape nak ikut, angkat tinge~ ngaa. hihi. aku nak siap siap nanti encik bf merajuk sebab siap lambat~ 
babai sumee. wait for the next entri okay. 

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'