Steamboat here i come~



Yeay~ malam ni aku dan budak budak kelas plan nak pegi makan steamboat dekat JB. hihi~ ada sape sape nak join tak ? tapi aku taktau la pulak dorang nak pegi makan kat mana sebab aku just follow je. ni baru 1st time nak pegi tau. mesti best sebab dapat hang out ramai ramai sebelum masing masing balik ke kampung sempena CNY ni~ 

heeee, sedapnyeeee ^^

hihi, sekarang jam da menunjukkan pukul 6, so kitorang plan nak gerak kul 8. jadi, aku kena siap siap, yela, da ikut orang kenala siap awal takut nanti orang tertunggu  pulak. Kepada korang sume, nantikan entri terbaru aku untuk latest update tentang STEAMBOAT malam ni (:


Tataa, lots of love ZETY.

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'