Tentang Zety & Apis ♥


~The Love~

Okay kawan kawan, kali aku cuma nak cerita tentang KAMI. hihi~ siapa kami ? kami tu adalah aku dan encik bf aku (: aku tak pernah cerita lagi pasal dia dan aku dengan lebih detail lagi kan (: korang nak tau ke tak ? kalau taknak takpeeee~ aku nak cite jugak ! huhu. tapi mula mula bialaa aku ceritakan tentang aku dulu okay ?

okay okay, baca ni diam diam~


ini adalah aku (:
  • Aku merupakan anak kedua daripada lima beradik (:
  • Seorang pelajar jurusan Diploma Rekabentuk Grafik di sebuah IPTA di selatan (:
  • Amat meminati segala benda yang berwarna atau berkait rapat dengan MerahJambu ♥~
  • Amat menggemari masakan yang pedas pedas *sangat sukeeeeeee okay sampai perut da koyak pon still nak makan pedas lagi -.-
  • Seorang yang keras kepala kot ? hihi~ *encik bf sgt penyabar orangnya (:
  • Dilahirkan di Perak tapi menetap di Selangor~
  • Berketinggian 165 cm dengan berat badan 52 kg~ *slim tak slim tak hihi~ SILA MUNTAH
  • Mula berblogging sejak tahun 2009 (:

okay, tentang encik bf pulak (:



hihi. suka tengok dia senyum (:

encik bf kesayangan ♥~

  • Nama penuh beliau adalah Nur Hafiz Bin Zakaria tapi kawan kawan panggil dia MELAT (sebab dia ada melat *tandalahir* besar kat dada) ♥~
  • Mula mengenali beliau sejak belajar di IPTA di selatan semenanjung Malaysia~
  • Dilahirkan pada 22 Ogos 1990 (:
  • Seorang yang peramah, kelakar, baik dan comel di pandangan mata dan hati aku ♥~
  • Banyak mengalah dan bersabar dengan kerenah aku sepanjang perhubungan ini. hihi~
  • Mula berpasangan pada 2 Mac 2009 ♥~ *almost two years meyhh~
  • Aku tinggal di Selangor, beliau pula di Johor T.T *memang cinta jarak jauh laa kan -.-
  • Sangat manja orangnya dan kuat bekerja (:

Kenapa aku suka, sayang, cinta dan rindu dekat budak ni ?


sebab . . . sebab . . hikhik~

  • Beliau sangat menyayangi aku dan jarang menyakitkan ati aku *kadang kadang tu ade jugak. biasallaa~
  • Beliau suka main gitar dan nyanyi lagu kat aku. suwiittt sgt (:
  • Lagi ? mana boleh bagitauu~ tak romentik laaa gitau sume orang. hihi~

Dan yang paling penting, aku suka dan sayang die sebab aku memang NAK suka dan sayang dia. No more other reasons. I LOVE YOU and will always LOVE U (: 



P/S : mood nak makan steambot. hihi~

Comments

Unknown said…
korg mmg sweet.. :)
Cik Zety said…
hihi~ thanks heidi (:
aliajustea said…
sweet ! jeles sudah .. hope brkekalan..
Cik Zety said…
hikhik~maluuu (: masehh alia

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'