ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Saturday, February 12, 2011

Bila dia datang . . . .


Aku dah tahan lagi ! tiap kali KAU datang, mesti KAU nak seksa aku. tak penah KAU buat aku senang. Happy apetah lagi -.- aku benci KAU ! SANGAT SANGAT ! aku memang tak pernah suka dengan KAU. pftt~ kenapa KAU perlu hadir dalam hidup aku ? kenapa ? aku tak paham apa yang KAU nak sebenarnya ? jangan la suka paksa paksa aku, menyakitkan aku. aku dah tak larat nak tanggung sume ni. kadang kadang sebabkan KAU, aku jadi hilang mud. aku jadi pemarah. tolong lah behave -.-

sekarang ni, aku dah taktau nak buat macam mana lagi untuk buang KAU jauh jauh dari hidup aku. aku dah penat ! SAKIT ! dah macam macam cara aku buat, aku cari tapi tetap tak boleh. KAU still ada jugak mengganggu hidup aku. ketenangan aku dan kegembiraan aku diragut macam tu je. sampai bila semua ni nak berakhir ?



HANYA TUHAN YANG TAHU . . . . Oh, period pain -.-

*huwaaaaaaaa, tak tahan sakit nyeee ):

Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):