ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Saturday, July 16, 2011

Oh thankyou friend :)



Terima kasih daun keladi, lain kali boleh buat lagi hehe
Haa, cube korang tengok gambar kat bawah ni, amacam ? cantik kan ?
Terima kasih kepada sahabatku Qaiyah yang telah sudikan lukis semula gambar aku ni dalam versi komik gituu. Hehe, mostly dia tiru sebijik sebijik. SANGAT CANTIK DAN TERHARU OKAY ! Thanks again :) 




Sama kan ? Kan ? Cuma dia ada tukar sikit sikit 
je untuk kesesuaian dia. Suka suka 


Like dan komen lah kalau suka :)

0 orang dah komen. Awak taknak ? :):