Asyik blogger fofuler jer ~


Salam, hi :)

First of all, aku nak ucap terima kasih sangatsangat dekat Marya Hana sebab sudi review belog aku yang tak seberapa ni. Thanks sebab cakap aku blogger cun~ Muahaha *perasan jap tak salah kan :P*

Entri kali ni cuma nak cakap cakap omong kosong je. Kalau masuk dalam pale otak okay jugak tu :P Huhu, okay, aku just nak cakap kebanyakan blog yang aku usha, aku BW, mesti aku usha entri kat belog tu dulu, pastu aku akan cari BLOGLIST dorang.


Korang tahu tak bloglist tu ape ? Kalau cari dalam belog aku ni memang takkan jumpa sebab aku tak letak bloglist pun. Nak tahu kenapa ? Sebab aku lagi prefer pegi kat dashboard pastu scroll dari atas sampai bawah update update terbaru belog yang aku follow. Then, dari situ laa aku jumpa bloglist dorang dan BW.


Kalau aku letak bloglist, aku ni memang jenis tak jenguk belog sendiri, so memang bloglist aku takkan berusik. Kadang kadang ada belog yang aku takpayah letak dalam bloglist pun sebab memang dah ada dalam pale otak aku.


Lagi satu, dah macam cliche pulak kan, tiap tiap kali pegi belog newbies, mesti ada bloglist pastu dalam bloglist tu WAJIB letak link blogger fofulerr~ Okay, bukan jeles atau dengki, jauh sekali busuk ati. CUMA, bagi pendapat aku jela kan, apa salahnya kalau korang letak link blog blog yang baru nak naik, yang orang tak bape nak kenal lagi, tapi pilih la blog yang terbaik. Jangan laa pilih blog yang entri dia asyik cite pasal, 'I Love My Baby Boy Damn Fucking Much LOL', 'Semalam gi dating kat tepi longkang.hukhuk' atau 'My boypren is my asben'. 


Hamboi~ Kalau macam tu, adik aku yang bongsu tu pun muntah nak baca. So, pilih blog yang menarik perhatian korang. Ni kadang kadang aku pun bosan, pegi blog CikTipah bloglist dia ada link blogger fofulerr A, B, C dan D. Pegi blog Cik Midah pun sama jugak. Bosan weh bosan ~ Arghh!
Belog Cik Tipah punya beloglist~


Belog dorang tu aku pun follow jugak siap bookmark lagi kenapa sume belog pun ada -.- macam laa orang tak kenal dorang kan. Kesian kat blogger blogger baru yang nak mencari sesuap nasi ni. *Macam cakap kat diri sendiri je :P* Dan aku berterima kasih sangat dekat belog belog yang sudi letak aku ka bloglist dorang. Hanya Tuhan yang mampu membalas jasa anda. Ceitt~ Haha


Belog Cik Midah pun ada jugak -.-''


So, apalah salahnya kalau korang try letak blog blog baru yang entri gempak nak mampus kat bloglist korang, nescaya nanti traffik korang pun UP jugak kot ? Yelah, benda baru kan ~ Sapa taknak tengok~ Haa, tu jelaa aku nak merepek. Aku mintak maaf siap siap kalau pendapat aku ni macam pendapat orang kedengki dengan blogger fofulerr cuma aku nak blogger blogger baru pun dapat tempat dalam dunia blogging ni :) Maaf ye ?

*Untuk pemenang giveaway yang tak dapat adiah lagi, maaf, aku akan siapkan secepat &  sepantas yang mungkin ye. hehe.



Comments

Marya Hana said…
ur welcome dear~

ohh. kadang2 diorang letak link blogger fofular kat bloglist supaya senang nak ikot perkembangan blog tu. tak payah susah2 nak carik dekat dashboard..

nak nak yang jenis suka suki main follow blog org ni.. mst dekat dashboard die sentiase penoh dengan new entry.. ~
Cik Zety said…
mungkin jugak sebab nak jadikan inspirasi ke kan tapi ikut jugak laa hee@Marya Hana
anamizu said…
wewittt cik zety..hehe

wah3! ni marah ke ape ni? :P
ekceli ade betolnye jugak luahan zety ni..cik ana pon pernah rase cmtu.. asek tepek blog2 femes je kan..err tp tu hak memasing,kite ni xleh nak ckp apela..hehe


*cik ana dah lame tepek blog cik zety kat bloglist cik ana :)
| CIKZEK | said…
sangat stuju dear :) tgk2 bloglist asyik blogger fofular aje deh. hehe bgus bgus z stuju :)
NADIA RAJAMI said…
jum tgk bloglist sy pulak...hehe
Cik Zety said…
kitee tak maraahhh laaa. hikhik~ kite cuma cakap pendapat kite ape yg kite nmpk je tapi btul tu hak masing masing :) @anamizu
Cik Zety said…
Heee, biasa tgk kat newbies laa :) @♥ MRS ZACKS ♥
Cik Zety said…
hohooo, ada blog saya tak ? :P @♥ Dea ♥
Bloglist or Blogroll sebenarnya menunjukkan minat seorang blogger terhadap blogger yg lain.

Jika dorang pilih blog yg popular, mean mereka juga ingin popular seperti si popular itu, setuju? =)



yours
SH

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'