# Doodle Trade 6 | Untuk AnaAnis.Muslimah :)

Malam semua.


Pinggang dah longgar. Tengkuk dah patah. Tapi masih gigih lagi untuk buat doodle. Rasa bertanggungjawab pulak untuk buat doodle trade bagi mereka mereka yang dah deal.


Okay, tadi aku sempat siapkan doodle trade untuk AnaAnis.Muslimah :)
So, saya tunggu doodle dari awak pulak ye ? Huhuu~



Terima lahh doodle daripada saya yang tak seberapa ni :) Harap kamu suka lah ye. Saya tambah topeng masquerade untuk awak sebab awak kan budak bertopeng. Dan lagi, first time buat doodle pakai spek. Khas untuk awak AnaAnis.Muslimah ikhlas dari Cik Zety :)

Siapa siapa nak doodle trade sila bagitahu, plus siapa yang tak pandai buat doodle jum join giveaway saya. Kalau nak join sila bagitahuu jugak. Takpun komenn aje :)


*Tak sabar tunggu doodle dari Doodleliciouss :)



Comments

About Us said…
nak dudel gak leh ??
About Us said…
cumne nk join dear ??
About Us said…
cumne nk join dear?
Cik Zety said…
sini http://belogcikzety.blogspot.com/2011/08/giveaway-saya-suka-doodle-by-belog-cik.html@Asmalina Ramlee
* A N A N * said…
Waaaaa!!!! happy..^^, tunggu2x yaa..ntn sya siap sya roger..ada topeng lagi..Suka suki..hehe, TQ2x manyak2x..spek mahal tuu, kdai ta juaii..tq ya cik zety..
merahitujambu said…
sy pon buat doole jugak..doodle awok comel..menarik

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'