ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Tuesday, August 9, 2011

GiveAway :) [STICKY POST]

Kalau aku nak buat GiveAway. Agak agak ada yang nak join tak ? Nak bagi doodle free. Tapi tengok sambutan jugak lahh. Kalau ramai yang nak, baru boleh buat :)



Macam mana ? Bagilah pendapat sikit :D

Like dan komen lah kalau suka :)

10 orang dah komen. Awak taknak ? :):

YANA PINKY said...

kalau cmtuh , saye okey sebab sy suke doodle ! HEHE

Nisha husni said...

doodles comel cik zety sape taknak kan ;)

Cik Zety said...

haa, betul ni ? ajak laa kawan kawan sebab nak tgk byk respon tak ? kalau ramai baru saya nak buat :D @YANA PINKY

Cik Zety said...

kalau ramai nak baru laa leh buat :P @Nisha husni

H.J said...

laki pom boleh dapat dudel ke?haha

Cik Zety said...

bolehh, no hal lah :D @H.J

norhatizahmohamed said...

nak. ;D

.cqyn. said...

bole je nak join :)

shoshie moshie said...

Cik Zety saya join
hope menang .. !!
amin ..


http://shoshiemoshie.blogspot.com/2011/08/giveaway-saya-suka-doodle-by-belog-cik.html

Engku Sofea said...

boleh je. sofea support :)