ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Sunday, August 14, 2011

"Kad Raya + Duit Raya Fairus Ibrahim"


Yay, Cik Z tag kite untuk join segmen ni :)
So, apalagi. Korang pun kalau nak join 
jum lah ramai ramai sebab sapa taknak duit raya kan ?
Kelik je kat banner tuu ~

Aku kena tag 3 orang blogger. Jadi aku tag :

- Gadis Misteri
- Nisha Husni
- Asmalina Ramlee

Korang yang baca entri ni pun kalau nak join apa salahnya :)

Like dan komen lah kalau suka :)

4 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Gadis Misteri said...

thnks tag~
ok2,nnt nk join.
tq..

Asmalina Ramlee said...

thanks cik zety ..
coz sudi tag as..
=)

Cik Zety said...

join jgn tak join. duit tuuu~ hee @Gadis Misteri

Cik Zety said...

same same :) @Asmalina Ramlee