ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Sunday, August 28, 2011

Salah ke kalau teringin je pung~



# Salah ke kalau aku nak bilik macam ni dah kawen nanti ?
Gatal kah aku ? :O Tak kan ? Huwaa~

Bilik tu comel sangat. Letak gambar banyak banyak kat dinding.
Of coz la gambar both of us. hehe.
Terjumpa gambar ni terus berangan bukan bukan.

Astaghfirullahalazim ~ -.-''
Bawak mengucap. Okaylah, nak teman mama pegi bazar. Kbai.



*Entri takda motif sebab mood raya dah datang :P



Like dan komen lah kalau suka :)

10 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Wani said...

tak salah pun.
hahahahah

Laila Majid said...

huuu sgt tak sesuai bilik cm2 bile dah kawen :)

single ni sesuai la ;p

Ekin Razly said...

aah la nok.. tak seswai tok org yg dah kawen :)

merahitujambu said...

xmoh laa cmtu..laki tido lain nnt..=p

dya said...

pon boleh..huhu

Cik Zety said...

yeah ! hehehehe @Wani

Cik Zety said...

alaaa, kite kawen sempoi2 jek :P @Laila Majid

Cik Zety said...

alaaa, mak nak jugak. baru len dari len :P @Ekin Razly

Cik Zety said...

hehehhee, biakan die, laki lau da tdo kesah la dorg dgn keadaaan bilik uh :P @merahitujambu

Cik Zety said...

yesss ! hihi @dya