Selamat Hari Raya Aidilfitri :)


Salam :)

Sebelum terlambat, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN kepada semua followers tersayang, bloggers satu Malaysia dan juga luar Malaysia :) Semoga lebaran kali ini membawa kebahagian dan keharmonian kepada kita dan yang tersayang. Aku nak susun jari sepuluh kalau ada tersalah cakap, terkasar bahasa sepanjang aku berblogging kat sini. Kalau ada yang terasa, terkecik hati dengan aku, maafkan aku ye ? :)


Pastu, nak dijadikan cerita, aku tak banyak ongkos nak pos kad raya kat korang so, aku gunakan kemudahan yang ada, aku pos kat sini je. hihii~

*Bajet sedondon dengan Encik Bf taun ni wane kuning. ngee~ :P


*Aku balik kampung pagi raya. Korang ? :)


Comments

DIDIDAA said…
Selamat Hari Raya
merahitujambu said…
alahai..comelnyaa..kuning gitu..selamat hari raya
merahitujambu said…
doodle trade tuk awok

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/08/hutang-doodle-3.html
Cik Zety said…
tenkiu awak :) nnt dah siap sy roger okay ? @merahitujambu
Anonymous said…
Selamat Hari Raya, maaf fizikal je batin tade.hehe
D. said…
selamat hari raya aidilfitri sis:))
Amirah Jafri said…
comeyynya doodle! hehe

selamat hari rayaaaaa :)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'