ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)


Salam :)

Sebelum terlambat, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN kepada semua followers tersayang, bloggers satu Malaysia dan juga luar Malaysia :) Semoga lebaran kali ini membawa kebahagian dan keharmonian kepada kita dan yang tersayang. Aku nak susun jari sepuluh kalau ada tersalah cakap, terkasar bahasa sepanjang aku berblogging kat sini. Kalau ada yang terasa, terkecik hati dengan aku, maafkan aku ye ? :)


Pastu, nak dijadikan cerita, aku tak banyak ongkos nak pos kad raya kat korang so, aku gunakan kemudahan yang ada, aku pos kat sini je. hihii~

*Bajet sedondon dengan Encik Bf taun ni wane kuning. ngee~ :P


*Aku balik kampung pagi raya. Korang ? :)



Like dan komen lah kalau suka :)

7 orang dah komen. Awak taknak ? :):

DIEDA said...

Selamat Hari Raya

merahitujambu said...

alahai..comelnyaa..kuning gitu..selamat hari raya

merahitujambu said...

doodle trade tuk awok

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/08/hutang-doodle-3.html

Cik Zety said...

tenkiu awak :) nnt dah siap sy roger okay ? @merahitujambu

mira madihah said...

Selamat Hari Raya, maaf fizikal je batin tade.hehe

nur adilah said...

selamat hari raya aidilfitri sis:))

Amirah Suhana said...

comeyynya doodle! hehe

selamat hari rayaaaaa :)