Senarai pemenang GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety

Salam lebaran ~ EH, belum lagi okay :P


Hoho, okay arini aku cuma nak bagitahu senarai pemenang yang menang GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety. uhuu~ *maaf sebab lambat update, line semalam cam siput sedut -.-''


Okay, kat sini aku nak bagitahu, aku ada buat pembaharuan dari segi pemilihan pemenang. Aku tak gunakan Random.org tu sebab macam pelik je mungkin sebab aku tak reti guna kot. huhuu :P


Jadi aku gunakan method potong kertas kecik kecik, tulis nombor 1 sampai 26 pastu lipat then suruh mama dengan Nurin tolong cabutkan. And aku dah dapat pemenangnya :)






Here goes the winner ~
 
 
 


Tahniah kepada pemenang :) Dan kepada pemenang nanti sila bagitahu korang nak doodle versi biasa atau versi kad raya dan pemenang pertama & kedua bagitahu laa detail yang korang nak. Sebagai contoh :

- Pemenang pertama : Doodle couple (So bagitahu nak doodle boy or girl) pastu nak letak quote ape :)

- Pemenang kedua : Nak letak quote ape :)

Okay, itu saja untuk hari ini. Kepada yang tak menang, jangan sedih sedih, nanti aku buat freebies okay ? :)

Till then, babai :) *doodle akan diberi kepada pemenang dalam jangka masa seminggu*

Comments

laskar pelangi said…
pewit! tahniah kepada pemenang:)
anamizu said…
cik zety!!
adekah ANAMIZU......??
adekah...????


"pemenang nombor satu jatuh kepada....CIK ANAMIZU"


wahhhh!!! sangat teruja nih!!!

so boleh pilih doodle couple la ni ek cik zety????letak Quote nih la:
"Drpd kejar CINTA, baik kejar CITA-CITA"


terime kaseh cik zety!!! :)
acik teyha said…
congratulations to the winners
Cik Zety said…
yay~ hehe, yup lucky no 1 :)
Cik ana nak couple boy girl or girl girl ? heee okeh quote tu best :D@anamizu
Nisha husni said…
yay!alhamdulillah.thanks cik zety :D nisha just nak doodle jersi biasa je :)

thanks again :D
teha said…
wah ! mng jugak walaupon saguhati.. hee ~~ thnx yup cik zety ! :)
anamizu said…
@Cik Zety: alhamdulillah mcm mimpi je rase boleh dpt dudel kiut cik zety nih..hehe..errr cik ana nak dudel kapel boy+gurl boleh kot??
masyeh cik zety..cayang cik zety! :)
Unknown said…
Berdebar-debar nak baca entri ni and...dugudugudugudu...woahhhh Ain dapat no.2!! Alhamdulillah! :D

Sempena hari raya ni, Ain nak letak quote:
"Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat! --Ain SSB"

Boleh tak?
Terima kasih banyak-banyak Cik Zety! hehe.
Qira said…
alhamdulillah! saya dapat doodle. yeyey!

sy nak versi biasa je. thanks a bunch again!
nanad said…
wahh..bestnyee dpt doodle comeyy nii >.< tahniah wat pemenang ^^
| CIKZEK | said…
alaaaaa sedihnye tak menang :( tssskkkkk -___-

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'