Serik.

Salam peoples,


Okay. 
Mesti korang tertunggu tunggu tengok aku edit belog ni kan. Tapi hasilnya. Ptuihh~


Hampeh.
Haih, naseb badan. Aku malas dah nak edit edit dah gamaknya. Buatnya belog aku jadi tongkang pecah tak ke naya -.-''


Tadi aku edit, dah macam ape tah. Sabar jelah. Mungkin belum masanya. Cewahh~ Tapi siyes. Dari pagi tadi aku try tapi hasilnya buat otak aku nak pecah, mata nak tejojol keluar. Huwaaa~


Nasib baik aku dah save layout yang asal. Kalau tak . . . . Kita tak mungkin berjumpa lagi~ Haha


Okaylah. Happy Iftar everyone. Jangan makan banyak, minum banyak takpe :P

Comments

| CIKZEK | said…
hahaha z lgiii lah looser bab2 edit blog ni, kang jadi pelik, xke naya. dahlaa newbie. tak tahu pape. huhuhu
Cik Zety said…
tawu xpe. bia jela macma ni. hihii~@sharifahzakiah

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'