ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Thursday, August 11, 2011

# Spontaneous Thursday 8 | Entri bergambar

Buat mulut itik adalah bagus untuk kesihatan anda
dan memantapkan bibir anda -.-''

Maaf kalau anda terkezut melihat gambar ini. *huahua*

Aku memang suka baby. Super duper love 'em.
When will my turn to be mommy ? *dushh dush*

~Puasa punya cerita~

Gambar sebelum puasa


Gambar sedang puasa -.-'' errk

Kesimpulannya : Aku pun tak tahu apa motif 
#Spontaneous Thursday kalini.
Kata spontan kan ? :D


Like dan komen lah kalau suka :)

8 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Izatie said...

Hehehe comel je :)

Selamat berpuasa!

Lizzie Yasmin said...

boleh ke aku kata, pic b4 puasa n sedang puasa.. beza kurus n gemuk?

Cik Zety said...

selamat berpuasa jugak :) @Izatie

Cik Zety said...

okay. sgt ketara kan ? pfft ~@Lizzie Yasmin

Anonymous said...

apsal gmbr no 4 tu len?ko ke tu zt??

Cik Zety said...

aku laa. takkan kembar aku pulak ~ @Anonymous

Marya Hana said...

eh bile i tengok muka u, ade jugak iras2 irma hasmie yang pakai tudung.. aaaaaa.. :)

Cik Zety said...

aaa, u salah tgk kot. hihihi~ @Marya Hana