Trip ke Bukit Merah Laketown Resort | Entri Bergambar

Hi, jumpa lagi. 
Kali ni nak update pasal trip yang aku ada cakap dalam entri ni. Okay, nak kena cerita detail ke ape about the whole journey ? Ke nak tengok gambar je ? Okay, I'll make it short and simple boleh kan ? Jum :)

My bf datang rumah from Kulai pukul 10 pagi hari Jumaat tu and sampai dalam jam 6 petang. Emma and her bf sampai malam tu. Esoknya kitorang gerak dalam pukul 8 lebih macam tu. Kereta aku 4 orang, me, my bf, ema and her bf. Then, gerak dengan kereta my bestie, myra with her bf and some of frens.

Trip kalini yang bestnya sebab siap pakai walkie talkie. Ahha. Okay, agak jakun disitu sebab 1st time okay aku pegi trip yang siap berwalkie talkie sume sebab selalu guna fon je kan but it was fun okay !

Perjalanan ke Bukit Merah dari tempat aku mengambil masa 4 jam. So, sampai sana dalam jam 12 tengahari sebab ada berhenti makan, buang air sume laa kan. Okay, gambar yang ada semua dicaptured oleh gambargrapher, Naz, Myra's bf. Tapi aku letak sikit jela eh ? Takkan nak letak semua pulak :D

The leader. hihi, btw thanks to both of you sebab
bagi tiket tu. Appreciate it :)

RnR mana tah ni. Encik bf me sup dan 
aku curik die punya :P

Sweet couple :)

Hihi. Ini Acap. Sorry amek gambar ni sebab nak tunjuk
ada kereta terbakar kat belakang tu je :P

The team ! Korang the best :)

Hehehehehehehe~

Ini kandid. Tak main la buat buat kandid. hihi

Okay, shawl aku serabut. Malas nak betulkan ;P

Gambar aku sume sepesen -.-''

Myra, si Pikachu comel. hehe. jangan marahhh :D

Ni baru lepas mandi dan tukar baju. Nak balik dah sempat
peace lagi. hihi

Haha. Aku suka gambar ni :)

Myra with her boy, Naz.

Ini Akmal Manaf dan Shahril. Kawan kepada Naz.

Itu saja gambar yang mampu diupload :) Well, gambar mandi manda takda ye. Harap maklum sebab semua busyy nak mandi sapa nak snap ? HAHA. Btw geram sebab tak dapat pelampung :( coz it was Saturday and orang sangat full. Maybe dorang pun dapat tiket free kot ? Hehe.

On the way home, sempat singgah Bidor untuk makanmakan. Then, sampai rumah dalam jam 10 lebih macam tu.

The end. tu jela. hihi. buibuii~




*Kalau sudi, jum like Belog Cik Zety. Terima kasih :)

Comments

Amie said…
pikachu???woi.gerammmmm
Amie said…
tenkiu sbb ikot syg..muahh2..dpt gk tgk apiz live..hahaha..
Cik Zety said…
huhuu, biasa biasa je orgnya ~ huu @Amie
| CIKZEK | said…
amboi amboi, bestnyaaa pegi mlncong dgn bf :) nk jealous jugak :D
Etong said…
nice photo collection. drop by here and followed u :)
CintaHatiFiea said…
bes nyer dpt pegi sini...nnti nk p sne jgk lh..hehe..tp pape pn kowg mmg sweet sgt2 lh..hik~~
Cik Zety said…
aloo, xmau la jeles. hihi. @sharifahzakiah
Cik Zety said…
pegi jgn xpegi. best woo~ @CintaHatiFiea

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'