Gadis Misteri Lukis Potret Aku !


Salam ! Apa kabar gadis gadis dan jejaka jejaka sekalian :)

Korang ada tak potret gambar korang sendiri? Teringin tak nak ada satu? hehe~ Di sini korang boleh dapatkan satu dengan PERCUMA. Okay, aku ulang semula, PERCUMA ~ 


Cara-cara nak dapatkan lukisan potret:

1. Terbuka kepada follower Gadis Misteri sahaja. *so follow laa, tak kena bayar pun :P*
2. Buat satu post bertajuk "Gadis Misteri Lukis Potret Aku!"
3. Letak gambar di atas.
4. Letak satu gambar yang korang mahu Gadis Misteri lukis. (gambar seorang sahaja)
5. Tulis mengapa korang follow blog Gadis Misteri, dan beri pendapat apa yang harus di baiki di blog ini. (Ini penting untuk Gadis Misteri dengar pendapat orang ramai)
6. Beri link post korang di blog Gadis Misteri sebelum 11 Oktober 2011. (satu minggu je)

So, korang nak tunggu ape lagi? Masa takkan menunggu kita :P Kalau ada rezeki dapat potret sendiri nak frame letak kat bilik. hihi~

Ni laa gambar yang aku nak jadikan sebagai potret :)

# Macam dah takda gambar lain -.-

KENAPA AKU FOLLOW BELOG GADIS MISTERI adalah kerana belog beliau unik dimata aku. Cara penyampaian beliau juga unik menggunakan karakter yang bagi aku kelakar dan juga menarik. Tak bosan kalau bukak belog beliau dan tengok older post sebab nak tengok gadis misteri yang berbaju kuning dan berskirt merah bercerita. hehe~ Apa yang perlu diperbaiki mungkin background yang lebih santai dan simple :) Itu sahaja. Yang lain dah okay.

Cik Amna, saya nak satu boleh laa, hadiah birthday saya, boleh la boleh laa. hehe gurau je :P puihh~ 


Comments

Amirah Jafri said…
sebab gambar tu lawa.hehe all the best :)
merahitujambu said…
good luck dear...lukisan potret tu
Amna Shark said…
thnks join.. ok2, memandangkan cik zety org pertama join, mesti dpt punya!
Unknown said…
Good luck Zety! I like gambar you yang tu btw! ;)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'