Untuk girls je ~ Lelaki tak boleh :P


Salam and hi peeps !

Tadi kan aku dapat kupon ayamas! Yay~ Apa kaitan dengan tajuk entri pon aku taktau laa hehe. So, entri kali ni aku tujukan untuk perempuan, lady, girl and woman only. Lelaki tak boleh. Wek :P 

Padahal lelaki pon kena amek tahu jugak kan? Penting kot. So lelaki pon sila ambil perhatian. Korang pon boleh join the club jugak :)

Aku cuma nak up topic pasal tuala wanita yang bagus dan sangat effektif pada masa kini je.*ayat memang ayat advert punya* Hoho. So aku nak tanya kat korang semua, korang prefer pakai tuala wanita jenama ape? Macam kalau aku, aku prefer pakai Libresse :) 

Sebab apa Libresse ?

1. Sebab Libresse ni bentuk dia fit dan sesuai dengan bentuk badan kita. Plus, design dia memang sangat kemas dan selesa untuk kita pakai ke mana mana sahaja :)

2. Permukaan hadapan yang lebih lebar dan selesa untuk mengelakkan kebocoran dan rekaan berbelah di belakang yang lebih mesra untuk tubuh kita.

3. Penyerapan yang lebih pantas dan sempurna. Kalau korang ada heavy flow pun serapan dia memang terbaik.

Dan lagi, Libresse ni ada macam macam jenis so korang boleh pilih mana yang sesuai untuk korang. Sebagai contoh, kalau nak pakai malam, boleh pilih yang Libresse Maxi Night Wing, kalau yang jenis sikit boleh amik yang Libresse Ultra Thin Wing untuk keyakinan memakai pakaian mengikut bentuk badan dan banyak lagi, cuma tinggal nak pilih je :)

Jadi tunggu apa lagi? Pilihlah yang terbaik untuk diri kita :) Kalau tak cuba mana nak tahu best ke tak kan? hehe~


Till then, jumpa lagi. Muahhh ~




Comments

Atira's Greyson said…
intimate lg selesa .. :)
Cik Zety said…
masing masing ada pilihan sendiri :) @shoshie moshie
Anonymous said…
sepp sikit kita sama ! ngehngeh

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'